پیروزی پتروشیمی مقابل مهرام در چهارمین فینال لیگ برتر بسکتبال در سال ۹۳

پیروزی پتروشیمی مقابل مهرام در چهارمین فینال لیگ برتر بسکتبال در سال 93

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با پیروزی مقابل مهرام تهران در چهارمین مسابقه فینال لیگ برتر بسکتبال، در مجموع ۳ بر ۱ از حریف پیش افتاد.
تیم های مهرام و پتروشیمی امروز در سالن آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه نزدیک ۷۸ بر ۷۷ به سود پترو پایان یافت. اوشین ساهاکیان در ۱ ثانیه مانده به پایان فرصت داشت تا با به ثمر رساندن شوت سه امتیازی خود، مهرام را به برنده زمین تبدیل کند اما در این کار ناکام ماند. نژاد سینانویچ از پتروشیمی در این مسابقه نسبت به بازی های گذشته، عملکرد بهتری داشت و توانست ۲۴ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن با تاثیر گذاری +۳۰ موثرترین بازیکن میدان بود. صمد نیکخواه بهرامی از مهرام نیز بهتر از سه مسابقه گذشته ظاهر شد و در مدت ۴۰ دقیقه حضورش در زمین، ۲۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد.
بازیکنان پتروشیمی ۳۴ امتیاز از مجموع امتیازات خود را از منطقه paint کسب کردند؛ جایی که حامد حدادی از مهرام کم فروغ ظاهر شد و نتوانست هیچ از شوت های بازیکنان حریف را سد کند. چارت شوت های بازیکنان دو تیم را در زیر می بینید.

چارت شوت های مسابقه مهرام و پتروشیمی

مهرام: آبی – پتروشیمی: قرمز

مسابقه پنجم دو تیم جمعه این هفته؛ ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۱۷ در ماهشهر برگزار خواهد شد. طبق اعلام فدراسیون بسکتبال مسابقات پنجم (و در صورت نیاز ششم) به دلیل تخلفات صورت گرفته در بازی سوم، بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

منبع عکس اول: ایسنا

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *