کفش Nike Hyperdunk 2013 نسخه اختصاصی کایری ایروینگ

کفش Nike Hyperdunk 2013 نسخه اختصاصی کایری ایروینگ

کفش Nike Hyperdunk 2013 نسخه اختصاصی کایری ایروینگ امروز در Nike.com عرضه شد و قیمت خرده فروشی آن در سراسر جهان ۱۴۰ دلار خواهد بود.شرکت Nike در مورد این کفش این گونه توضیح می دهد:
“سری کفش های نایک هایپردانک از آغاز عرضه خود در تابستان سال ۲۰۰۸،به جلو بردن مرزهای نوآوری بسکتبال ادامه می دهد.نسخه ۲۰۱۳ کفش های نایک هایپردانک همچنان به تکامل خود ادامه می دهد.آخرین ورژن از این کفش که برای بازی متنوع و روان گارد راس آل-استار،کایری ایروینگ ساخته شده،از اصل و نسب این بازیکن الهام گرفته شده است.
کفش بسکتبال Nike Hyperdunk 2013 که توسط Peter Fogg طراحی شده است،تکنولوژی های Dynamic Nike Flywire،ساختار Hyperfuse و کف Lunarlon را در خود دارد.وزن سبک و بارها تکرار فرآیند ساخت مدل های مختلف این کفش،باعث شده تا استاندارد جدیدی در آن شکل بگیرد.ویژگی مهار کنندگی،ثبات حسی و معماری کششی پیشرفته آن بر پایه تجربیات و الهام گرفتن از برترین بازیکنان بسکتبال جهان نظیر ایروینگ بنا نهاده شده است.
گذشته و آینده کایری ایروینگ عامل اصلی در انتخاب رنگ و مواد به کار رفته در این کفش است.ایروینگ در ملبورن استرالیا،جایی که پدرش بسکتبال حرفه ای بازی می کرد به دنیا آمده است و به ریشه های خود افتخار می کند.رنگ بندی این کفش از رنگ بندی سبز و زرد لباس تیم ملی بسکتبال استرالیا گرفته شده است.همچنین موج هایی روی زبان و تودوزی این کفش دیده می شود که روایتگر داستان سفر ایروینگ از ملبورن به نیوجرسی است.
از نقطه نظر طراحی،نایکی برای طراحی این کفش از سبک ایروینگ در خارج از زمین الهام گرفته است.ایروینگ یک سبک بازی جسورانه و مترقی دارد و آینده اش قطعا روشن است.کفش Hyperdunk 2013 جدید که بر پایه سفر او از استرالیا به آمریکا طراحی شده است،از امروز در Nike.com و خرده فروشی های منتخب در سراسر جهان در دسترس است.”

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۰ پاسخ

  1. خدا شانس بده.
    بعضی ها کفش شون مفت هیچ پولم گیرشون میاد ولی بعضی ها مث من روزها باید کار کنم تا آخرش بتونم یه کفش درجه پایین در حد ۷۰ تومان بگیرم.
    بازم خدا رو شکر.

  2. عرفان گفت:

    می شه بگید بهترین کفش فروشی تو تهران کجاست و این کفش Nike hyperdunk 2013 رو کجا می فروشن چون…

    • admin گفت:

      دوست عزیز تا اونجا که اطلاع دارم این کفش هنوز وارد ایران نشده.در مورد کفش فروشی ها هم می تونید تو گوگل جستجو کنید.

  3. عرفان جردن گفت:

    عجب کفشی!!
    ولی حیف که تک رنگه یا رنگ های دیگه هم داره ؟؟؟؟؟آخه کفشadidas crazy light من همین رنگیه!

  4. عرفان جردن گفت:

    میشه عکس رنگ های دیگه این کفشم بذارید.ممنون می شم

  5. احسان گفت:

    سلام ببخشید من احتمالا به عربستان برم ایا اونجا این کفش رو که گذاشتین میفروشن؟؟؟اگه بفروشن قیمتشون جهانیه؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید

  6. p.m گفت:

    سلام می خواستم بگم من امروز این کفش رو خریدم واقعا راحته … از شیراز به قیمت ۲۳۰۰۰۰ تومن

  7. Edr!s گفت:

    bazam slm
    ????۱۴۰dl chand tomane

  8. جواد گفت:

    خدا روشکر بدنت سالمه که کار میکنی داداش

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *