نیکولاس باتوم و دیمارکوس کازینس؛ بهترین بازیکنان هفته ان بی ای

نیکولاس باتوم از شارلوت هورنتز و دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو کینگز برای بازی هایی که از ۹ام تا ۱۵ام نوامبر انجام دادند، عنوان بهترین بازیکن هفته ان بی ای در کنفرانس های شرق و غرب را کسب کردند.

نیکولاس باتوم

نیکولاس باتوم با ثبت میانگین ۲۵٫۵ امتیاز (رتبه ۵ شرق)، ۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، شارلوت را برای ثبت رکورد ۳ برد و ۱ باخت در مسابقات این هفته رهبری کرد. این بازیکن در این هفته از مسابقات ۱۵ شوت از ۲۶ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و از نظر درصد شوت سه امتیازی (۵۷٫۷ درصد) در رده‌ی پنجم کنفرانس شرق قرار گرفت. باتوم روز ۱۵ نوامبر در بازی برابر تیم سابقش پرتلند، که با برتری ۱۰۶ بر ۹۴ شارلوت پایان یافت، ۳۳ امتیاز، ۶ پاس منجر به گل و ۵ ریباند به دست آورد.

دیمارکوس کازینس

دیمارکوس کازینس با ثبت میانگین ۳۲٫۵ امتیاز (رتبه ۱ مشترک کنفرانس) و ۱۱ ریباند (رتبه ۳ کنفرانس)، به ساکرامنتو کینگز برای ثبت رکورد ۳ برد و ۱ باخت در مسابقات این هفته کمک کرد. او در سه بازی دابل دابل امتیاز-ریباند کرد که از جمله آنها می توان به کسب ۴۰ امتیاز و ۱۳ ریباند در روز ۱۳ نوامبر در پیروزی ۱۱۱ بر ۱۰۹ مقابل بروکلین نتز اشاره کرد. کازینس که ششمین سال حضورش در لیگ را سپری می کند، ۹ شوت از ۱۹ اقدام سه امتیازی (۴۷٫۴ درصد) خود در این هفته را وارد سبد کرد و ۶ بلاک شات و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد.

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
لبران جیمز از کلیولند کولیرز، استفن کری از گلدن استیت واریورز، پاول جرج از ایندیانا پیسرز، جمال کرافورد و بلیک گریفین از لس آنجلس کلیپرز، کریس باش از میامی هیت، راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر،جلیل اوکفور از فیلادلفیا سونی سیکسرز، اریک بلدسو از فینیکس سانز و کایل لوری از تورنتو رپتورز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. احسان گفت:

    کازینز سه امتیازی میزنه؟!!! اونم با این درصد؟!! از کی تاحالا؟ :دی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *