عنوان بهترین بازیکن ذخیره فصل ۲۰۱۴-۱۵ به لو ویلیامز رسید

عنوان بهترین بازیکن ذخیره فصل 2014-15 به لو ویلیامز رسید

لو ویلیامز از تورنتو رپتورز که با ثبت میانگین ۱۵٫۵ امتیاز در این فصل، به تیمش کمک کرد تا با ۴۹ پیروزی بیشترین برد تاریخ خود در یک فصل را به دست آورد، به عنوان بهترین بازیکن ذخیره فصل، برنده جایزه بازیکن ششم فصل ۲۰۱۴-۱۵ است. این گارد ۱٫۸۵ متری، اولین بازیکن تاریخ رپتورز است که برنده این جایزه می شود.
ویلیامز که دهمین فصل حضورش در لیگ و اولین فصل حضورش در ترکیب رپتورز را سپری می کند، ۷۸ رای جایگاه اول، از مجموع ۱۳۰ رای جایگاه اول نویسندگان و گزارشگران ورزشی امریکا و کانادا را به دست آورد و با ۵۰۲ امتیاز، در جایگاه نخست قرار گرفت. آیزیاه تامس از بوستون سلتیکس با ۳۲۴ امتیاز (۳۳ رای جایگاه اول) و جمال کرافورد از لس آنجلس کلیپرز، که دو بار برنده این جایزه شده است، با ۱۳۱ امتیاز (۸ رای جایگاه اول)، در رده های دوم و سوم رای گیری انتخاب بهترین بازیکن ذخیره قرار گرفتند.
در رای گیری، بازیکنان برای هر رای جایگاه اول ۵ امتیاز، رای جایگاه دوم ۳ امتیاز و رای جایگاه سوم ۱ امتیاز دریافت می کنند. برای آنکه بازیکنان حائز شرایط شرکت در این رای گیری باشند، باید تعداد بازی هایی که به عنوان ذخیره وارد زمین شده اند، از تعداد بازی هایی که شروع کننده بوده اند بیشتر باشد.
لو ویلیامز در هر ۸۰ مسابقه ای که برای تورنتو بازی کرد، به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و در هر بازی به طور میانگین ۲۵٫۲ دقیقه در میدان بود. او ۱۸ بار عنوان امتیازآورترین بازیکن تیمش را به تنهایی یا به صورت مشترک با هم تیمی هایش کسب کرد که دومین رکورد برتر لیگ برای یک بازیکن ذخیره است و تیم رپتورز در این ۱۸ مسابقه رکورد ۱۴ پیروزی و ۴ شکست را ثبت کرد. این بازیکن ۲۸ ساله با وارد سبد کردن ۸۶٫۱ درصد از پرتاب های پنالتی خود، بهترین بازیکن تیمش از نظر درصد پرتاب های پنالتی بود. او همچنین در این فصل ۱۵۲ شوت سه امتیازی موفق ثبت کرد که تقریبا دو برابر ۸۸ سه امتیازی است که در فصل ۲۰۱۰-۱۱ در ترکیب سیکسرز به ثبت رساند. ویلیامز در کوارتر چهارم بازی روز چهارم مارس برابر کلیولند کولیرز، با کسب ۲۱ امتیاز، رکورد بیشترین امتیاز ثبت شده در یک کوارتر در تاریخ باشگاه تورنتو را به نام خود ثبت کرد. (دانلود هایلایت های لو ویلیامز در فصل ۲۰۱۴-۱۵ – دانلود مراسم اهدا جایزه بازیکن ششم به ویلیامز)

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. مجید گفت:

    خوبه

  2. سینا میلواکی گفت:

    حالا چرا از اول تو ترکیب نبوده هیچ وقت فقط باید از کوچ تیم پرسید!

  3. میتونست.تامس هم میتونست

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *