دیدار باراک اوباما با اعضای تیم میامی هیت در کاخ سفید

دیدار باراک اوباما با اعضای تیم میامی هیت در کاخ سفید

لبرون جیمز، دوین وید،کریس باش و دیگر هم تیمی ها و مربی هایشان، پس از قهرمانی فصل گذشته، روز سه شنبه بار دیگر به دیدار باراک اوباما در کاخ سفید رفتند.
اوباما که خود یکی از طرفداران پروپا قرص بسکتبال است و به صورت تفریحی بسکتبال بازی می کند، در مورد اینکه میامی هیت چگونه در بازی ششم فینال در کمتر از ۱ دقیقه از بازنده به برنده میدان تبدیل شد، گفت:”این گروه در حال حاضر برای دومین بار قهرمان شده اند، در حالی که سه بار به فینال راه یافته اند و به نظر می رسد آنها هنوز برای به دست آوردن احترام بیشتر می جنگند.”
میامی هیت پیش از این و در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۲ نیز قهرمان NBA شده است.
در جریان جشن اتاق شرقی کاخ سفید، اوبا از اقدامات خارج از زمین هیت نیز تقدیر کرد. بازیکنان هیت قبل از عزیمت به کاخ سفید از مجروحینی که دوران نقاهت خود را در یک بیمارستان نظامی پشت سر می گذاشتند، دیدن کردند. اوباما از این دیدار به عنوان نمونه ای از کارهای خیریه ای که بازیکنان هیت در طول سال انجام می دهند نام برد. میامی هیت سال گذشته نزدیک به ۲ میلیون دلار برای انجام کارهای خیریه ی خانگی هزینه کرده است.
اوباما در این مورد گفت:”اما سخن پایانی اینکه، آنها ورزشکاران برجسته، سازمان برجسته و تیم برجسته ای هستند؛ علاوه بر آن اعضای ممتازی برای جامعه خود هستند.”
اوباما برای هیت در ادامه فصل، آرزوی موفقیت کرد. البته این آرزو شامل بازی هیت در مقابل شیکاگو بولز نیود؛ تیمی که باشگاه محبوب اوباما است.
در این مراسم اریک اسپولسترا، جایزه یابود قهرمانی نمادین را که نام بازیکنان این تیم و باراک اوباما روی آن نوشته شده بود به رئیس جمهور ایالات متحده اهدا کرد. اوباما در این مراسم همچنین یک توپ بسکتبال امضا شده و لباس تیم میامی هیت با شماره ۴۴ که نام “POTUS” روی آن درج شده بود، دریافت کرد. باراک اوباما چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکاست و POTUS نیز مخفف “president of the United States” است.
اسپولسترا در ادامه گفت:”این افتخار بزرگی برای تمام اعضای خانواده میامی هیت است و این کار، هیچ گاه قدیمی نمی شود.”
ویدئوی کوتاهی از این مراسم را در زیر تماشا کنید. (دانلودلینک کمکی)

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *