زمان انتظار برای وارد شدن به تالار مشاهیر بسکتبال کاهش پیدا کرد

زمان انتظار برای وارد شدن به تالار مشاهیر بسکتبال کاهش پیدا کرد

زمان انتظار بازیکنان بسکتبال برای وارد شدن به تالار مشاهیر بسکتبال نی‌اسمیت، به ۴ سال پس از بازنشستگی بازیکن ها کاهش پیدا کرد. به این ترتیب شکیل اونیل و یائو مینگ می توانند در سال ۲۰۱۶ وارد تالار مشاهیر شوند.
این تغییر یکی از قوانین جدید تالار مشاهیر است. پیش از این باید ۵ فصل کامل از بازنشستگی یک بازیکن می گذشت تا او واجد شرایط ورود به تالار مشاهیر باشد. با توجه به زمان برگزاری مراسم رای گیری ورود به تالار مشاهیر، در عمل باید ۶ سال از بازنشستگی بازیکن می گذشت تا او بتواند وارد تالار شود.
شکیل اونیل سابقه ۴ قهرمانی NBA را در کارنامه دارد و یکی از شاخص ترین سنترهای تاریخ لیگ است و یائو مینگ، انتخاب شماره ۱ درفت ۲۰۰۲، یکی از دلایل رشد چشمگیر بسکتبال در چین است. هر دوی این بازیکنان پس از فصل ۲۰۱۰-۱۱ بازنشسته شده اند.
در تغییراتی دیگر ایجاد شده در قوانین تالار مشاهیر، کمیته ABA این تالار به کار خود پایان داد. جری کولانجلو که ریاست تالار را بر عهده دارد، اعلام کرده که این کمیته وظایف خود را انجام داده و به اهداف خود دست یافته است.
تالار مشاهیر بسکتبال نی‌اسمیت هفته آینده نامزدهای ورود با این تالار در سال آینده را اعلام خواهد کرد. فینالیست ها در جریان آخر هفته آل استار در ماه فوریه اعلام خواهند شد و برگزیدگان برای ورود به تالار، روز ۴ آپریل همزمان با برگزاری فینال بسکتبال دانشگاه های آمریکا معرفی خواهند شد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. امیرعباس ارباب گفت:

    عجب ترول باحالیه این یاو مینگ

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *