فرانک وگل و اسکات بروکس بهترین مربیان فوریه ۲۰۱۵ لقب گرفتند

فرانک وگل، سرمربی ایندیانا پیسرز و اسکات بروکس، سرمربی اکلاهما سیتی تاندر، بهترین مربیان کنفرانس های شرق و غرب در ماه فوریه ۲۰۱۵ لقب گرفتند.

فرانک وگل

ایندیانا پیسرز با هدایت فرانک وگل، رکورد ۷ برد و ۲ باخت را در ماه فوریه ثبت کرد که بهترین رکورد کنفرانس شرق بود. با پیروزی ۹۳ بر ۸۶ پیسرز مقابل کلیولند کاوالیرز در روز ۲۷ فوریه، وگل رکورد دار تعداد پیروزی در میان همه‌ی مربیان تاریخ باشگاه ایندیانا لقب گرفت. یکی از پیروزی های پیسرز در بازی های این ماه برابر بهترین تیم لیگ از نظر درصد پیروزی، یعنی گلدن استیت واریورز به دست آمد. بازیکنان ایندیانا در مسابقات این ماه ۴۷٫۲ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند که بهترین تیم لیگ از این نظر بودند. آنها همچنین در ۶ بازی از ۹ مسابقه، به حریفان خود اجازه ندادند بیش از ۱۰۰ امتیاز کسب کنند.

اسکات بروکس

اسکات بروکس اکلاهما سیتی تاندر را برای ثبت رکورد ۹ برد و ۳ باخت که بهترین رکورد کنفرانس غرب در ماه فوریه بود، رهبری کرد. تاندر در فاصله‌ی ۸ تا ۲۴ فوریه، هفت پیروزی متوالی با اختلاف امتیاز ۱۵٫۶ به دست آورد. این تیم در بازی های این ماه، میانگین ۱۱۱٫۸ امتیاز در هر بازی (رتبه ۱ لیگ) را به ثبت رساند و با به ثمر رساندن ۴۶٫۸ درصد از شوت های خود، در رده سوم لیگ از این نظر قرار گرفت. درصد پیروزی اکلاهما سیتی تاندر در آغاز ماه فوریه ۱ بازی زیر ۰٫۵۰۰ بود و در پایان این ماه به پنج بازی بالای ۰٫۵۰۰ رسید.

مربیان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین سرمربی ماه فوریه ۲۰۱۵ بودند:
برد استیونس از بوستون سلتیکس، دیوید بلت از کلیولند کاوالیرز، کوین مک‌هیل از هیوستن راکتس، داک ریورز از لس آنجلس کلیپرز، جیسون کید از میلواکی باکز و تری استاتس از پرتلند تریل بلیزرس.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. MONSTER گفت:

    وگل فوق العادست ولی یه اشتباه بزرگ کرد که اونم اجازه رفتن پال جورج به کمپ تمرینی امریکا بود

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *