لباس لبرون جیمز پرفروش ترین لباس NBA

لباس لبرون جیمز

لباس لبرون جیمز،ستاره تیم میامی هیت که کسب سه عنوان MVP فصل و یک عنوان MVP مسابقه فینال،باعث تمایز او از دیگر بازیکنان NBA شده است،بیشترین فروش را در بین لباس بازیکنان NBA در آخرین رتبه بندی داشته است.این در حالی است که در رتبه بندی قبلی پرفروش ترین پیراهن های بازیکنان NBA که در ماه آپریل ۲۰۱۲ منتشر شده بود،پیراهن لبرون جیمز در مکان چهارم قرار داشت.
کسب سومین جایزه باارزش ترین بازیکن فصل (MVP)،دومین مدال طلای بسکتبال المپیک و کمک به میامی هیت برای کسب دومین قهرمانی در NBA (اولین قهرمانی جیمز) مهمترین دلایلی هستند که باعث افزایش خرید لباس لبرون جیمز شده اند.
جیمز که در ماه آپریل سال ۲۰۱۱ نیز رکورد بیشترین فروش لباس بازیکنان ان بی ای را در اختیار داشت،در این مورد گفت:”شماره ۱ بودن (اول بودن) یک افتخار است.”
طبق آخرین رتبه بندی فروش پیراهن بازیکنان NBA که روز ۲۸ نوامبر توسط لیگ NBA اعلام شد،لباس تیم نیویورک نیکس بیشترین فروش را در میان لباس تیم های NBA داشته است که این موضوع از ماه دسامبر سال ۲۰۰۴ بی سابقه بوده است.
در لیست جدید منتشر شده،لباس کوین دورانت از اکلاهاما سیتی در مکان دوم قرار دارد که به دلیل رسیدن اکلاهاما سیتی فاندر به فینال فصل گذشته،نسبت به دوره ی قبلی صعود ۶ پله ای داشته است.در مکان های بعدی رده بندی نیز لباس کوبی برایانت از لیکرز،کارملو آنتونی از نیکس،درک رز از شیکاگو،راژان راندو از سلتیکس،دوین وید از میامی،بلیک گریفین از کلیپرز،دوایت هاوارد از لیکرز و کریس پاول از کلیپرز قرار دارند.
این لیست فروش مربوط به فروشگاه NBA در شهر نیویورک و فروشگاه اینترنتی NBAStore.com و مربوط به بازه ی زمانی ۲۶ آپریل تا ۲۶ نوامبر ۲۰۱۲ است.
پیراهن لبرون جیمز در سال ۲۰۰۴ که او در تیم کلیولند کاوالیرز بود نیز پرفروشترین پیراهن آن سال بود.لبرون جیمز در این مورد گفت:”تمام اعتبارم را مدیون طرفدارانم هستم.همچنین می خواهم از تمام پشتیبانانم و مسئولان تیم میامی هیت تشکر کنم.بیایید این مسیر را ادامه بدهیم.”
در فروش کلی لباس تیم های NBA نیز پس از لباس تیم نیکس،لباس تیم میامی هیت در رده دوم قرار دارد.لباس تیم های لیکرز،شیکاگو،بوستون،اکلاهاما سیتی،بروکلین،کلیپرز،سن آنتونیو و دالاس نیز در مکان های بعدی قرار دارند.
NBA اعلام کرد رکورد فروش لباس ها در دوشنبه سایبر (روزی خرید اینترنتی در ایالات متحده) نسبت به سال قبل بیشتر از ۱۰ درصد افزایش داشته است؛این در حالی است که دوشنبه سایبر فصل گذشته دو روز پس از اتمام تعلیق NBA قرار داشت.
این اولین بار بود که پیراهن راسل وستبروک در بین ۱۵ پیراهن پرفروش NBA قرار داشت.همچنین فروش پیراهن راژان راندو و کریس پاول نسبت به رده بندی قبلی ۴ پله صعود داشته است و تیم لیکرز تنها تیمی بوده است که سه پیراهن بازیکنان آن،در میان ۱۵ پیراهن پرفروش دیده می شود.
در رده بندی قبلی که در ۲۶ اکتبر منتشر شده بود،لباس درک رز از بولز و جرمی لین از هیوستون (لباس این بازیکن در نیویورک نیکس) در مکان اول و دوم قرار داشت.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. Sina گفت:

    admin be nazaram jadval NBA ro ham bezar

    • admin گفت:

      سلام.
      سعی می کنم تواولین فرصت جدول NBA همراه یه تحلیل کوتاه از وضعیت تیم ها قرار بدم.
      ممنون از نظرت

  2. پریناز گفت:

    من عاشق بسکتبالم و شماره لباسم ۶ ممنون از وب خوبت

  3. امیر گفت:

    من زندگیم تو بسکتبال خلاصه میشه و عاشق استفن کوری گارد راس گلدن استیت ام و ممنوم ازت به خاطر وب باحالت راستی بچه ها به آپارات سر بزنید فیلمهای باحال بسکتبالی داره تو اینترنت بزنید آپارات میاد:-)

  4. نگی گفت:

    من نگینم بسکتبالیستم پست پنج بازی می کنم لباس بسکتبال واسه خرید می خوام

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *