معرفی بهترین بازیکنان فصل ۲۰۱۵-۱۶ ان بی ای در قالب تیم های اول تا سوم

معرفی بهترین بازیکنان فصل 2015-16 ان بی ای در قالب تیم های اول تا سوم

بهترین بازیکنان فصل ۲۰۱۵-۱۶ ان بی ای در قالب تیم های اول تا سوم معرفی شدند.
NBA امروز اعلام کرد استفن کری از گلدن استیت واریرز، برنده‌ی جایزه‌ی MVP فصل و لبران جیمز، فروارد کلیولند کولیرز، در صدر تیم اول فصل ۲۰۱۵-۱۶ قرار گرفته اند. کری تنها بازیکنی است که هر ۱۲۹ رای تیم اول را به دست آورده است و برای دومین سال متوالی در ترکیب تیم اول فصل قرار می گیرد. جیمز نیز که ۱۲۵ رای تیم اول کسب کرده است، برای دهمین بار در ۱۳ فصل اخیر در ترکیب تیم اول قرار می گیرد تا به همراه ۷ بازیکن دیگر، دومین رکورد برتر تاریخ لیگ در زمینه‌ی دفعات قرار گرفتن در ترکیب تیم اول فصل را در اختیار داشته باشد.
در کنار کری (۶۴۵ امتیاز) و جیمز (۶۳۷ امتیاز)، سه بازیکن دیگر تیم اول برای اولین بار در ترکیب این تیم قرار گرفته اند. راسل وستبروک، گارد اکلاهما سیتی تاندر (۶۲۷ امتیاز، ۱۲۰ رای تیم اول)، کوای لئونارد از سن آنتونیو اسپرز (۵۷۵ امتیاز، ۹۴ رای تیم اول) و دی‌آندره جردن، سنتر لس آنجلس کلیپرز (۳۱۷ امتیاز، ۳۹ رای تیم اول)، دیگر بازیکنانی هستند که در ترکیب تیم نخست فصل قرار گرفته اند.
کوین دورنت از تاندر و دریماند گرین از واریرز در پست فروارد، دیمارکوس کازینس از کینگز در پست سنتر و کریس پاول از کلیپرز و دیمین لیلارد از تریل بلیزرس در پست گارد، ترکیب تیم دوم فصل را تشکیل داده اند.
تیم سوم فصل از بازیکنان زیر تشکیل شده است:
پاول جرج از پیسرز و لامارکوس آلدریج از اسپرز در پست فروارد، آندره درامند از پیستونز در پست سنتر، کلی تامپسن از واریرز و کایل لوری از رپتورز در پست گارد.
تیم های اول تا سوم فصل توسط گروهی از نویسندگان و گزارشگران ورزشی امریکا و کانادا انتخاب شده است. هر بازیکن برای هر رای تیم اول ۵ امتیاز، رای تیم دوم ۳ امتیاز و رای تیم سوم ۱ امتیاز دریافت کرده است. از رای دهندگان خواسته شده بود با در نظر گرفتن پستی که هر بازیکن معمولا در آن بازی می کند، برای هر تیم دو بازیکن پست گارد، دو بازیکن پست فروارد و یک بازیکن پست سنتر انتخاب کنند. در صورتی که رای دهندگان یک بازیکن را برای قرار گرفتن در پست های مختلف انتخاب می کردند، پستی که بازیکن برای آن رای بیشتری کسب کرده بود، در نظر گرفته می شد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.