نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در هجدهم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در هجدهم ژانویه 2015

رقابت های ان‌بی‌ای در هجدهم ژانویه ۲۰۱۵ با برگزاری سه مسابقه پیگیری شد. در بازی های امروز تیم های پلیکانز، تاندر و اسپرز حریفان خود را مغلوب کردند.

شوت لی آپ طارق اونز از پلیکانز در ۱٫۶ ثانیه مانده با پایان بازی، موجب پیروزی تیمش در برابر رپتورز شد. نیو اورلینز پلیکانز امروز در ایر کانادا سنتر میهمان تورنتو رپتورز بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۹۳، حریف خود را مغلوب کند. اونز در این مسابقه، ۲۶ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد تا تیمش که برای دومین بازی متوالی انتونی دیویس و جرو هالیدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، برنده از زمین خارج شود. از دسامبر سال ۲۰۰۸ این نخستین بار است که نیو اورلینز در کانادا، تورنتو را شکست می دهد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

اکلاهما سیتی تاندر میهمان اورلاندو مجیک بود و با نتیجه‌ی ۱۲۷ بر ۹۹، میزبان خود را در هم کوبید. کوین دورنت از اکلاهما در مدت ۲۷ دقیقه و ۳۲ ثانیه حضورش در میدان، ۲۱ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۸ پاس منجر به گل به دست آورد و فاصله چندانی با تریپل دابل نداشت. بازیکنان تاندر در نیمه نخست این مسابقه ۷۹ امتیاز کسب کردند که بیشترین امتیاز کسب شده‌ی تاریخ این تیم در یک نیمه، از زمان انتقال تیم به اکلاهما سیتی است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

بیست و ششمین پیروزی فصل سن آنتونیو اسپرز، مقابل یوتا جاز ثبت شد. اسپرز امروز پذیرای یوتا جاز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۸۹ بر ۶۹، حریف خود را شکست دهد. ۵ بازیکن اسپرز در این مسابقه امتیازات خود را دو رقمی کردند. ۶۹ امتیاز، کمترین امتیاز است که تیم یوتا در این فصل از رقابت ها در یک مسابقه به دست آورده است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    🙂
    امروز روز گرامیداشت مارتین لوتر کینگ و در NBA روز ویژه ایه

  2. SHaHRooZ گفت:

    OKC فوق العاده داره پیش میره. انشالله بتونه این روند رو حفظ کنه.

  3. دانیال گفت:

    اگر از اول فصل درنت مصدوم نبود وضعیت خیلی بهتر بود , الان اعتماد به نفسشون هم برگشته

    • همین الانم اعتماد به نفس قهرمانی رو دارن هنوز وقته اوکلاهاما هنوز لوپز رو نگرفته فقط خدا کنه لوپز بیاد دیگه مث فرفره میرن واسه قهرمانی یجوری تخته میرن که تو افق محو میشن.

  4. afshin گفت:

    OKC قهرمانه

  5. MoNST3R گفت:

    تورنتو ۱۰ مسابقه ی اخرش,فقط سه تا پیروزی داشته,فکر کنم دیگه داره بادشون میخوابه
    اکلاهما هم بعد برد خوبشون جلوی گلدن استیت,میشه گفت یواش یواش داریم اکلاهما سیتی واقعی رو میبینیم,بازی بعدیشون هم اولین مسابقه ی این فصلشون با میامی تو امریکن ایر لانس آرنا میتونه خیلی مهم و جالب باشه

  6. مجید گفت:

    یکی بهم بگه ری آلن کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *