نتایج بازی های ان‌بی‌ای در سی ام ژانویه ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در سی ام ژانویه 2015

لیگ ان‌بی‌ای در سی ام ژانویه با برگزاری نه مسابقه پیگیری شد. پیروزی هاوکس و سانز و شکست کلیپرز، هیت و واریورز، از مهمترین نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال آتلانتا هاوکس با برتری مقابل پورتلند تریل بلیزرس، هجدهمین پیروزی متوالی خود را به ثبت رساند. هاوکس در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۹۹، حریف خود را مغلوب کرد تا رکورد پیروزی های متوالی تاریخ خود را باز هم بهبود بخشد. پاول میلسپ با ۲۱ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز کسب کرد. تلاش های همتای میلسپ در پورتلند نتوانست مانع از پانزدهمین شکست فصل این تیم شود؛ لامارکوس آلدریج در این دیدار ۳۷ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. دمار کرول از هاوکس به دلیل آسیب دیدگی آشیل این بازی را از دست داد. جایگزین او، تابو سفولوشا نیز پس از حدود ۲ دقیقه حضور در زمین، مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا کنت بیزمور وارد زمین شود. این بازیکن کار خود در این مسابقه را با ۱۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند.

نیو اورلینز پلیکانز بدون انتونی دیویس، لس آنجلس کلیپرز را پشت سر گذاشت و به شش برد متوالی این تیم پایان داد. پلیکانز در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۰۳ به برتری رسید. اریک گوردون از پلیکانز با کسب ۲۸ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را کسب کرد. گوردون ۵ شوت از ۷ اقدام سه امتیازی خود در این مسابقه را وارد سبد کرد. این بازیکن ۲ ریباند و ۷ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. انتونی دیویس به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ران در این بازی حضور نداشت.

دالاس موریکس در امریکن ایرلاینز آرنا میهمان میامی هیت بود که با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۷۲، حریف خود را در هم کوبید. بازیکنان موریکس در حالی این مسابقه را با پیروزی به اتمام رساندند که تا پایان نیمه اول، ۱۲ امتیاز از هیت عقب بودند. آنها با اجرای یک ران ۳۷-۲ در نیمه دوم، هیت را به زانو در آوردند تا ریک کارلایل، سرمربی موریکس، ششصدمین پیروزی فصل عادی دوران مربیگری خود را به دست آورد. چارلی ویلانوا از موریکس در این دیدار ۲۰ امتیاز و ۵ ریباند به دست آورد. حسن وایت‌ساید از هیت در این دیدار ۱۶ امتیاز و ۲۴ ریباند (۱۰ ریباند حمله) کسب کرد. ۲۴ ریباند، دومین رکورد برتر تاریخ باشگاه میامی هیت است. دوین وید از لوئل دنگ از هیت به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بودند.

یوتا جاز با درخشش گوردون هیوارد، دومین شکست متوالی را به صدرنشین کنفرانس غرب تحمیل کرد. جاز که در این دیدار از حمایت تماشاگرانش بهره‌مند بود، با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۱۰۰، واریورز را مغلوب کرد. هیوارد در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد.

در آخرین مسابقه امروز، فینیکس سانز میزبان شیکاگو بولز بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۹۳، حریف خود را شکست دهد. اریک بلدسو از سانز با کسب ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، تیمش را برای کسب این پیروزی یاری کرد.

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در سی ام ژانویه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۳ ۹۴ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۵ ۹۹ پورتلند تریل بلیزرس دانلود
بوستون سلتیکس ۸۷ ۹۳ هیوستون راکتس دانلود
بروکلین نتز ۱۲۲ ۱۲۷ تورنتو رپتورز دانلود
کلیولند کاوالیرز ۱۰۱ ۹۰ ساکرامنتو کینگز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۱۰۸ ۱۰۳ لس آنجلس کلیپرز دانلود
میامی هیت ۷۲ ۹۳ دالاس موریکس دانلود
یوتا جاز ۱۱۰ ۱۰۰ گلدن استیت واریورز دانلود
فینیکس سانز ۹۹ ۹۳ شیکاگو بولز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. آتلانتا داری چیکار میکنی تا همین جاشم همه رو حقیر و کوچیک کردی میخای دست نگهداری؟؟
    الان شده واسه تیما یه آرزو که بیان با یه تیزی این نوار پیروزیای اتلانتا رو ببرن و یه خطیم بندازن رو تیمشون!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. پورتلند بنظره شخصبه من اگه تا الان بردی رو آورده و بعدا ها هم خواهد آورد بخاطر بازی بشدت موثر و زیبای آلدریج در زیر حلقه اس رهبری لیلارد مطمنن موثره ولی منطقه کاملا زیر نظر آلدریجه لیلارد جور بیرون منطقه رو میکشه.
    اول آلدریج دوم لیلارد سوم باتوم و ماتیوس

  3. یوتا واسه خودش مصیبت تپلی شده!! حال همه رو گرفته حال یه تیمای رو میگیره که قدرتشون دو برابره اوناس و مدعی اصلیه قهرمانین ولی میگن هیچ تیمی رو نباید دستکم گرفت دقیقا منظور شاعر همین جا بوده .

  4. almost black گفت:

    حاج حسن کارش درسته ها

  5. jwall گفت:

    لبران عالی کایری عالی کلیولند عالی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *