نتایج بازی های ان بی ای در بیستم دسامبر ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان بی ای در بیستم دسامبر 2015

پیروزی میامی، کلیولند و شکست فینیکس و تورنتو، از جمله نتایج بازی های ان بی ای در بیستم دسامبر ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال میامی هیت با برتری مقابل پرتلند تریل بلیزرس، شانزدهمین پیروزی فصل خود را ثبت کرد. میامی روز بیستم دسامبر در آمریکن ایرلاینز آرینا میزبان پرتلند بود که این بازی را با برتری ۱۱۶ بر ۱۰۹ پایان داد. کریس باش از میامی هیت در این بازی ۲۹ امتیاز، ۶ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. گران دراگیچ از هیت در ۱ دقیقه و ۳۷ ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم این مسابقه، دومین خطای فنی را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد. در طول دوران حرفه ای دراگیچ، این اولین بار بود که این بازیکن از زمین اخراج می شد. دیمین لیلارد از پرتلند کار خود را با کسب ۳۲ امتیاز، ۲ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند.

کایری ایروینگ پس از شش ماه دوری از مسابقات به ترکیب کلیولند کولیرز بازگشت و حدود ۱۷ دقیقه برای تیمش بازی کرد. کلیولند امروز میزبان فیلادلفیا سونی سیکسرز بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۸۶ حریف خود را شکست دهد. ایروینگ که برای اولین بار از مسابقه اول فینال سال گذشته به میدان می رفت، در این بازی ۱۲ امتیاز، ۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد. لبران جیمز نیز ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. فیلادلفیا با این شکست، دهمین باخت متوالی خود را تجربه کرد.

فینیکس سانز میزبان میلواکی باکز بود که این بازی را با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۱۰۱ به حریف خود واگذار کرد. کریس میدلتون ۱۱ امتیاز از مجموع ۲۶ امتیاز خود در این بازی را در کوارتر چهارم کسب کرد و به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. این بازیکن ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. میلواکی با پیروزی در این دیدار، به ۱۲ شکست متوالی خارج از خانه خود پایان داد. جیانیس انتدکومبو از میلواکی به دلیل درد در ناحیه زانو در این مسابقه حضور نداشت.

ساکرامنتو کینگز میهمان تورنتو رپتورز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۴ حریف خود را شکست دهد. شش بازیکن ساکرامنتو امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کردند. راژان راندو در این مسابقه ۱۹ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. کایل لوری از تورنتو در ۷ دقیقه و ۲۲ ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم، با دریافت دومین خطای فنی از زمین اخراج شد. در حال حاضر لوری به همراه بلیک گریفین، رکورددار دریافت خطای فنی در مسابقات این فصل هستند.

نتایج بازی های ان بی ای در بیستم دسامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
بروکلین نتز ۸۵ ۱۰۰ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
میامی هیت ۱۱۶ ۱۰۹ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
کلیولند کولیرز ۱۰۸ ۸۶ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
فینیکس سانز ۹۵ ۱۰۱ میلواکی باکز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۰ ۱۰۳ آتلانتا هاوکس دانلود
تورنتو رپتورز ۹۴ ۱۰۴ ساکرامنتو کینگز دانلود
دنور ناگتز ۱۲۵ ۱۳۰ نیو اورلینز پیکانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. Kiiiiiiiing گفت:

    کایری هم بالاخره اومد و بازی خوبی هم انجام داد و همه رو امیدوار کرد ، البته یکم طول کشید تا بازی خودشو انجام بده که خب طبیعیه ، ۵ پرتاب اولش به امتیاز تبدیل نشد تا اینکه لبران یه توپ ربایی انجام داد و در حالیکه کسی مقابلش نبود به کایری پاس داد تا هم تیمیش زودتر به امتیاز برسه و در ادامه بتونه بدون استرس بازی کنه ، فکر کنم کایری در نیمه اول همین ۲ امتیاز رو گرفت ولی در نیمه دوم دیگه بدنش گرم شد و راحت و روان بازی کرد

  2. sina777 گفت:

    بالاخره کایری برگشت

  3. میلاد شکراللهی گفت:

    کایری خیلی خوب موقعی برگشت چون تقریبااولی کلیولندتوشرق قطعیه وایروینگ تاپلی آف فرصت داره که به اوجش برگرده.به نظرمن فینال امسال بین کلیولندباسن انتونیویاباگلدن استیت.من شانس سن آنتونیوروبرای قهرمانی غرب ازگلدن استیت بیشترمیدونم.به نظرمن همون پارسال هم حق کاوالیرزبودکه قهرمان بشه اماازخوش شانسی وریرزبو که ایروینگ وکوین لاومصدوم شدن و…

  4. Mohammadreza گفت:

    ????

  5. My Dubs گفت:

    سلام خیلی خوشحالم کایری اروینگ برگشته اینشنالله هرچه زودتر به شرایط ایده ال برای بازی حول و حوشه ۳۵ دقیقه برگرده و تبریکم میگم مخصوص به کایری که عشق کایریه. و بقیه طرفداری کلیولند
    در جواب دستمون آقا میلاد من تاکید میکنم واری یرز بسیار شانسی و بر حسب اتفاق قهرمان شد. ۶۷ برد شانسی. برد مقبل ممفیس و راکتس هم شانسی بدست اومد.
    استیو کر هم شانسی ترکیب تیمش رو مقبل کلیولند بازی چهارم دستخوش تغییر کرد و ترکیب اسمال تر رو چید. و شانسی سه برد پشت سر هم برای واری یرز رقم خورد.

  6. شهریار گفت:

    مطمعا باشین نمیشه همش رو شانس بود ارزش هر کاری رو با شانس پایین نیارین حتما دلیلی و یا برنامه ای گلدن برای قهرمانی داشته

    • میلاد شکراللهی گفت:

      مانمیخوایم ارزش قهرمانی پارسال گلدن استیت روزیرسوال ببریم ولی بایدقبول کرداگه کایری ایروینگ وکوین لاوتوبازی فینال بودن قطعاشرایط متفاوت میشد.
      ولی من امسال دوست دارم کلیولندقهرمان بشه که بدشانسی سال گذشته شون جبران بشه

  7. Kiiiiiiiing گفت:

    داغ داغ ، کوبی بهترین رقبایی که داشته رو رسما انتخاب و اعلام کرد :
    ۱٫ مایکل جردن
    ۲٫ لبران جیمز
    ۳٫ کوین دورانت
    ۴٫ حکیم عولاجان
    ۵٫ کلاید درکسلر

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *