نتایج بازی های ان بی ای در بیستم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان بی ای در بیستم نوامبر 2015

پیروزی ممفیس و گلدن استیت و شکست سن آنتونیو، اکلاهما سیتی و کلیپرز، از مهمترین نتایج بازی های ان بی ای در بیستم نوامبر ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز با برتری مقابل هیوستن راکتس، چهارمین برد متوالی خود را کسب کرد. ممفیس امروز میزبان هیوستن بود و این بازی را با برتری ۹۶ بر ۸۴ پایان داد. مارک گاسل از ممفیس با کسب ۱۶ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل در این بازی، تریپل دابل کرد. این نخستیم تریپل دابل دوران حرفه ای گاسل بود. این بازیکن ۴ توپ ربایی نیز ثبت کرد. مایک کانلی با ۲۶ امتیاز، ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص ممفیس بود. برای هیوستن نیز که ۵ بازی از ۶ مسابقه اخیر خود را باخته است، جیمز هاردن ۲۲ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. هاردن تنها یک شوت از ۷ اقدام سه امتیازی خود در این بازی را وارد سبد کرد.

بازی خوب انتونی دیویس به نیو اورلینز پلیکانز کمک کرد تا دومین پیروزی فصل خود را ثبت کند. نیو اورلینز امروز پذیرای سن آنتونیو اسپرز بود و با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۰ حریف خود را از پیش رو برداشت تا به ۶ برد متوالی اسپرز پایان دهد. دیویس که بازی قبلی تیمش را به دلیل درد شانه از دست داده بود، در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۱۸ ریباند،۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. رایان اندرسون نیز ۳۰ امتیاز و ۷ ریباند برای پلیکانز ثبت کرد.

بازیکنان اکلاهما سیتی تاندر دو اقدام سه امتیازی خود در ۱۰ ثانیه پایانی بازی را از دست دادند تا تیمشان در خانه مغلوب نیویورک نیکش شود. تاندر در این بازی با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۹۳ مقابل نیکس شکست خورد. راسل وستبروک در ۸٫۹ ثانیه مانده به پایان و دیان ویترز در ۱ ثانیه مانده به پایان بازی فرصت داشتند تا مسابقه را به تساوی بکشانند اما شوت های خود را از دست دادند. کارملو انتونی با کسب ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، ستاره نیویورک در این بازی بود. برای اکلاهما سیتی که همچنان کوین دورنت را در اختیار ندارد نیز راسل وستبروک ۳۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد؛ گرچه تنها ۱۱ شوت از ۲۹ اقدام خود را به ثمر رساند. بازیکنان اکلاهما سیتی در این بازی تنها ۳ شوت از ۲۹ اقدام سه امتیازی (۱۰٫۳ درصد) خود را وارد سبد کردند.

پرتلند تریل بلیزرس در مدا سنتر میزبان لس آنجلس کلیپرز بود و حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۹۱ پشت سر گذاشت. دیمین لیلارد از پرتلند در این بازی ۲۷ امتیاز، ۴ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد.

شیکاگو بولز نیز نتوانست به پیروزی های متوالی گلدن استیت واریورز پایان دهد. گلدن استیت امروز در حضور ۱۹۳۹۳ تماشاچی حاضر در اوراکل آرینا با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۹۴ شیکاگو را از پیش رو برداشت تا چهاردهمین پیروزی متوالی خود را ثبت کند. هریسون بارنز از گلدن استیت در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. دو سه امتیازی پی در پی این بازیکن در ۱:۱۵ ثانیه و ۴۲ ثانیه مانده به پایان بازی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. استفن کری نیز ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی کسب کرد. شیکاگو در این مسابقه دو گارد خود، درک رز و ارن بروکس را به دلیل مصدمیت در اختیار نداشت. گلدن استیت با کسب این پیروزی، تنها به یک برد دیگر برای تکرار بهترین شروع در تاریخ لیگ (۱۵ برد و ۰ باخت) نیاز دارد.

نتایج بازی های ان بی ای در بیستم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۱۳ ۸۸ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۲۰ ۹۵ بروکلین نتز دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۶ ۸۴ هیوستن راکتس دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۸۶ ۹۶ دیترویت پیستونز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۰۴ ۹۰ سن آنتونیو اسپرز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۹۰ ۹۳ نیویورک نیکس دانلود
دالاس موریکس ۱۰۲ ۹۳ یوتا جاز دانلود
دنور ناگتز ۱۰۷ ۱۱۴ فینیکس سانز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۰۲ ۹۱ لس آنجلس کلیپرز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۰۶ ۹۴ شیکاگو بولز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۹۱ ۱۰۲ تورنتو رپتورز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    نیویورک نیکس

  2. علیرضا گفت:

    اوه اوه واریرز شیکاگو رو هم نابود کرد.فقط۳ حریف قدر هست که هنوز نبرده.۱_ کلیولند کاوالیرز_ ۲

  3. علیرضا گفت:

    سن آنتونیو. ۳ اکلاهما

  4. Kiiiiiiiing گفت:

    تیمهای پیسرز ، بوستون ، یوتا و دنور واقعا غیر قابل پیش بینی هستند و هر حریفی رو میتونن زمین گیر کنند البته اگر روز خوبشون باشه

  5. Jwall گفت:

    در نبود کایری و شامپرت و اسمیت کلیولند احتمال بردش مقابل گلدن استیتز ۴۰%
    گلن استیتز اکلاهاما و سن آنتانیو رو هم میتونه شکست بده ولی کلیولند سخته
    لبرون درست قویه ولی مقابل دو ۳امتیازی زن بزرگ کم میاره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *