نتایج بازی های ان بی ای در چهارم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان بی ای در چهارم نوامبر 2015

لیگ ان بی ای در چهارم نوامبر ۲۰۱۵ با برگزاری ده مسابقه پیگیری شد.

بردلی بیل در ۰٫۳ ثانیه مانده به پایان بازی، شوت خود را به سمت سبد رها کرد و پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. واشنگتن ویزاردز امروز میزبان سن آنتونیو اسپرز بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۹۹ حریف خود را مغلوب کند. بیل در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. جان وال با ۱۷ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص تیمش بود. ۱۵ امتیاز پایانی واشنگتن در این مسابقه توسط این دو بازیکن ثبت شد. تیم دانکن با حضور در این بازی، ۱۳۳۶امین بازی خود در NBA را انجام داد و با پشت سر گذاشتن گری پیتون، به رده‌ی دهم لیست بازیکنانی رسید که بیشترین بازی را در تاریخ لیگ انجام داده اند.

کلیولند کولیرز در کوئیکن لونز آرینا پذیرای نیویورک نیکس بود که با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۸۶ حریف خود را از پیش رو برداشت. لبران جیمز ۱۱ امتیاز از مجموع ۲۳ امتیاز خود در این بازی را در کوارتر چهارم کسب کرد. این بازیکن ۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. کلیولند در این دیدار پیراهن های آستین کوتاه پوشیده بود. لبران جیمز که پیش از این نیز اعلام کرده بود این پیراهن ها برای بازوها و شانه های او تنگ است، در میانه های نیمه اول در جریان بازی سعی در گشاد کردن آستین های پیراهن برای راحتی بیشتر در شوت زدن داشت. او در این دیدار ۹ شوت از ۲۳ اقدام خود را وارد سبد کرد. کارملو انتونی از نیکس در این بازی ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات کسب کرد.

هیوستن راکتس با غلبه بر اورلاندو مجیک در وقت اضافه اول، دومین پیروزی خود در این فصل از رقابت ها را ثبت کرد. هیوستن در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۹ بر ۱۱۴ حریف خود را شکست داد. در جریان این مسابقه نزدیک دو تیم ۱۸ بار مساوی کردند و تیم برتر میدان ۲۲ بار تغییر کرد. جیمز هاردن در این بازی ۶ شوت از ۲۲ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۲۸ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به اتمام رساند. این بازیکن ۷ بار نیز توپ را لو داد. دوایت هاوارد نیز ۲۳ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد.

میلواکی باکز در شب بازگشت جباری پارکر به ترکیبش، فیلادلفیا سونی سیکسرز را از پیش رو برداشت. باکز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۸۷ حریف خود را شکست داد. پارکر که در دسامبر گذشته دچار پارگی رباط صلیبی چپ شد، در این دیدار ۱۶ دقیقه و ۲۱ ثانیه برای میلواکی بازی کرد. کریس میدلتون با ۲۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد.

تورنتو رپتورز با جبران اختلاف ۸ امتیازی در ۶ دقیقه پایانی، اکلاهما سیتی تاندر را مغلوب کرد تا در مسابقات این فصل همچنان بدون شکست باقی بماند. این مسابقه که در حضور ۱۸۲۰۳ تماشاچی حاضر در چزاپیک انرژی آرینا برگزار شد با برتری ۱۰۳ بر ۹۸ تورنتو پایان یافت. دمار دروزن با کسب ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد.

مصاف حساس صدرنشینان کنفرانس غرب، با برتری تیم میزبان پایان یافت. تیم های بدون شکست گلدن استیت واریورز و لس آنجلس کلیپرز امروز در اوراکل آرینا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۱۱۲ بر ۱۰۸ گلدن استیت پایان یافت. گلدن استیت در حالی در این بازی به پیروزی رسید که در لحظات ابتدای کوارتر چهارم ۱۰ امتیاز از حریف خود عقب بود. استفن کری در این دیدار ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. کریس پاول نیز ۲۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی برای کلیپرز ثبت کرد.

نتایج بازی های ان بی ای در چهارم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۱۰۰ ۹۸ بوستون سلتیکس دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۲ ۹۹ سن آنتونیو اسپرز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۱ ۸۷ بروکلین نتز دانلود
کلیولند کولیرز ۹۶ ۸۶ نیویورک نیکس دانلود
هیوستن راکتس ۱۱۹ ۱۱۴ اورلاندو مجیک دانلود
میلواکی باکز ۹۱ ۸۷ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۹۸ ۱۰۳ تورنتو رپتورز دانلود
فینیکس سانز ۱۱۸ ۹۷ ساکرامنتو کینگز دانلود
یوتا جاز ۹۲ ۱۰۸ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۱۲ ۱۰۸ لس آنجلس کلیپرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۳ پاسخ

  1. sina777 گفت:

    ممنون ممنون بازم ممنون

  2. alik گفت:

    چه بازی ای بود بازی گلدن استیت!!
    کوارتر آخر رو لایو دیدم واقعا نفس گیر بود
    خیلی خوب اینم از کلیپرز …هنوز تیم هایی مثل کوز و اوکلاهاما موندن که با واریورز سنجیده بشن
    ولی آخرای بازی اگه ایگودالا دوتا پرتاب پشت هم خراب نمیکرد خیلی راحت تر میبردن واقعا آندره باید یه فکری به حال پنالتی هاش بکنه
    اون ۱۰ امتیاز اختلاف هم بارنز جوان تک نفره جبران کرد ایول بهش

  3. mlbj گفت:

    واقعا این پیرهن های آستین کوتاه آزادی عمل رو میگیره از بازیکن ها .
    نمیدونم چرا امسال کم امتیاز میگیره لبرون.

  4. sina777 گفت:

    فقط حضور لبرون کافیه تو زمین امتیاز کم یا زیاد بگیره مهم نیس

  5. Lob city گفت:

    امسال اگه یک تیم بتونه گلدن استیتو ببره کلیپرز

  6. kiiiiiing گفت:

    لبرون بعد از بازی مصاحبه کرد و گفت از عملکردش راضی نبود و عصبی شده بود و چون نمیخواست به بدنش یا صورتش آسیب بزنه به پیرهنش آسیب زد و همین کارش هم جواب داد و کوارتر آخر تیمشو پیروز کرد ، اگه جیمز خیلی زیاد امتیاز نمیگیره بخاطر کار تیمی خوب این فصل کوز هست که فکر میکنم از نظر تعداد اسیست ها ، کوز رتبه اول یا دوم را دارد

  7. Timmy گفت:

    واقعا حیف شد اسپرز باخت

  8. ali گفت:

    سلام. مرسی از سایت بروز‌ و خوبتون که بازی ها و اخبارش رو خیلی سریع قرار میدید. فقط کیفیت هایلایت ها خیلی پایینه. اگه با کیفیت بالاتر بذارید عالیییی میشه

  9. mahdi گفت:

    احمد اقا شما که درمورد بسکتبال زیاد مطلب میذاری هی پچ اپدیت هم واسه nba2k14 بزار دستت رو میبوسم

  10. علیرضا گفت:

    اوه اوه ببین چیه که گلدن استیت کلیپرز رو از پیش رو برداشت امسال خیلی نسبت به پارسال قوی تر شده

  11. مهدی گفت:

    در کل کلیپرز به خصوص گریفن و استفنسن رو فرم نبودن.همینجوریشم داشتن می بردن که اون ۳ امتیازی استفن کری کارو خراب کرد.خیلی حیف شد.ولی امسال می تونه قهرمان بشه

  12. جنگجو گفت:

    بازی کلیپرز- واری یرز چکیده NBA و بهترین و با کیفیت ترین بازیه. گلدن استیت خوبه ولی کلیپرز هم تیم بسیار خوبی شده و هر سال بهتر میشه پارسال هم میتونست تا فینال بیاد.
    آلدریچ هنوز نتونسته خودشو تو ترکیب اسپرز جاب بندازه
    به نظر من سورپرایز دیشب برد تورنتو بوده. یکی اینو از برق بکشه خخخخخخخخخخخخخ
    اوکلاهوما رو هم فراموش نکنید پتانسیل قهرمانی داره

  13. kamal32 گفت:

    کلیپرز حیف شد باخت ولی ۱۵روز دیگه بازی با گلدن استیت تو استیپلس سنتر برگذار میشه کلیپرز انتقام باختشو میگیره. امسال کلیپرز قهرمان میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *