نتایج بسکتبال ان بی ای در دوم ژانویه ۲۰۱۶

نتایج بسکتبال ان بی ای در دوم ژانویه 2016

لیگ بسکتبال ان بی ای در دوم ژانویه ۲۰۱۶ با برگزاری یازده مسابقه پیگیری شد.

تیم بسکتبال بروکلین نتز با پیروزی مقابل بوستون سلتیکس، دهمین برد خود در رقابت های این فصل را کسب کرد. بروکلین امروز میهمان بوستون بود و با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۹۷ حریف خود را از پیش رو برداشت. بروک لوپز با کسب ۳۰ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، ستاره نتز در این مسابقه بود. جرت جک از بروکلین در اواخر کوارتر سوم و اوری بردلی از بوستون در کوارتر دوم، به دلیل آسیب دیدگی زمین مسابقه را ترک کردند. آیزیاه تامس از بوستون کار خود در این بازی را با کسب ۲۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند.

پاول جرج با کسب ۳۲ امتیاز، ایندیانا پیسرز را برای غلبه بر دیترویت پیستونز رهبری کرد. ایندیانا امروز در خانه پذیرای دیترویت بود که این بازی را برتری ۹۴ بر ۸۲ پایان داد. جرج که ۲۱ امتیاز از مجموع امتیازات خود را در کوارتر چهارم به دست آورد، ۱۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز ثبت کرد. استن ون‌گاندی، سرمربی پیستونز، در ۲۲٫۶ ثانیه مانده به پایان بازی، با دریافت دو خطای فنی متوالی، از زمین مسابقه اخراج شد. پس از پایان بازی نیز مشاجره‌ی مختصری بین چند بازیکن دو تیم درگرفت.

کلیولند کولیرز که میزبان اورلاندو مجیک بود با حساب ۱۰۴ بر ۷۹ این تیم را شکست داد تا سیزدهمین پیروزی متوالی خود در برابر این تیم را ثبت کند. لبران جیمز در این بازی ۲۹ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. جیمز که حدود ۲۹ دقیقه در زمین حضور داشت، ۱۱ شوت از ۱۸ اقدام خود را وارد سبد کرد. او با اسیست هایی که در این دیدار ثبت کرد، نیت آریچیبالد را پشت سر گذاشت و به رده‌ی بیست و یکم بازیکنانی که بیشترین پاس منجر به گل را در تاریخ لیگ ثبت کرده اند رسید.

نیو اورلینز پلیکانز با برتری مقابل دالاس موریکس، به شش شکست متوالی خود در امریکن ایرلاینز سنتر پایان داد. پلیکانز در این بازی با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۹۸ میزبان خود را شکست داد. انتونی دیویس با کسب ۳۱ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص پلیکانز در این مسابقه بود. در ۲۵ مسابقه ای که این دو تیم در شهر دالاس برگزار کرده اند، این تنها سومین بار است که نیو اورلینز برنده از زمین خارج می شود. موریکس در کوارتر چهارم این مسابقه بدون درن ویلیامز بازی می کرد که به دلیل گرفتگی همسترینگ چپ بازی را ترک کرد.

سن آنتونیو اسپرز میزبان هیوستن راکتس بود که این بازی را با برتری ۱۲۱ بر ۱۰۳ به پایان رساند. لامارکوس آلدریج با کسب ۲۴ امتیاز، یکی از پنج بازیکن سن آنتونیو بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۹ ریباند و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. بازیکنان سن آنتونیو در این مسابقه ۱۳ شوت سه امتیازی به ثمر رساندند که بیشترین سه امتیازی گل شده توسط آنها در رقابت های این فصل است. تیم دانکن در این مسابقه حدود ۱۴ دقیقه برای اسپرز بازی کرد. او در این دیدار برای اولین بار در ۱۳۶۰ مسابقه دوران حرفه ای خود، نتوانست امتیازی به دست آورد. سن آنتونیو با کسب این پیروزی به رکورد ۲۰ برد و ۰ باخت در بازی های خانگی این فصل دست یافت و رکورد بهترین شروع در بازی های خانگی تاریخ خود را بار دیگر بهبود بخشید.

یوتا جاز در شهر سالت لیک سیتی پذیرای ممفیس گریزلیز بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۸۷ حریف خود را مغلوب کند. رادنی هود از یوتا با ۳۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود. این بازیکن ۸ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز ثبت کرد.

گلدن استیت واریورز در اوراکل آرینا پذیرای دنور ناگتز بود و در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۰۸ حریف خود را شکست داد. دریماند گرین با کسب ۲۹ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۱۴ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، ستاره گلدن استیت در این مسابقه بود. این ششمین تریپل دابل گرین در رقابت های این فصل بود. استفن کری از گلدن استیت که دو بازی گذشته تیمش را به دلیل آسیب دیدگی ساق پای چپ از دست داده بود، در این بازی به ترکیب تیمش بازگشت، اما حضور او در زمین چندان طولانی نبود؛ این بازیکن پس از ۱۴ دقیقه حضور در زمین، مجددا از همان ناحیه آسیب دید و پس از ترک میدان، دیگر به بازی بازنگشت.

نتایج بسکتبال ان بی ای در دوم ژانویه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
بوستون سلتیکس ۹۷ ۱۰۰ بروکلین نتز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۴۲ ۱۱۹ فینیکس سانز دانلود
شارلوت هورنتز ۹۰ ۱۰۹ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
ایندیانا پیسرز ۹۴ ۸۲ دیترویت پیستونز دانلود
کلیولند کولیرز ۱۰۴ ۷۹ اورلاندو مجیک دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۸۵ ۹۵ میلواکی باکز دانلود
دالاس موریکس ۹۸ ۱۰۵ نیو اورلینز پیکانز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۲۱ ۱۰۳ هیوستن راکتس دانلود
یوتا جاز ۹۱ ۸۷ ممفیس گریزلیز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۱۱ ۱۰۸ دنور ناگتز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۳۰ ۹۹ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۲ پاسخ

  1. رضا گفت:

    دی جردن ی تنه فیلادلفیا نابود کرد….دانک اولش ک کل تیمو داغون کرد

  2. Kiiiiiiiing گفت:

    ناگتز با مربی خوبش واقعا کار فوق العاده ای کرد چون خیلی امتیاز عقب بود ، نصف بیشتر بازی رو ۱۵ تا ۲۰ امتیاز عقب بود و بازی رو کشوند به وقت اضافه ، اونم در زمین واریورز. ایگی هم برای اولین بار استارتر شد ، عملکرد گرین هم بی نظیر بود.
    ۱۳ برد متوالی مقابل اورلاندو ، ولی چه فایده ، اون بازی رو که باید میبردن رو نبردن و تا همیشه حسرتش هست.

  3. Mahdi6 گفت:

    لبران عالی بود سنش رفته بالا ولی اصلا افت نکرده خیلی هم داره عالی تر میشه کنت فرید هم اونجور که من خوندم تو مطبوعات گفته میشه گردنش شکسته شده البته فکر کنم چون سایت های ایرانی زیاد اشتباه میکنن http://90tv.ir/news/194802/%D8.....8%B3%D8%AA

    • احسان گفت:

      زده در برخورد با اندرو بوگات آسیب دیده 😐 بوگات اصن ۶ خطائه شده بود تو اورتایم بازی نکرد 😐
      منبع خبراشون رو از کجا میارن اینا 😐

  4. ehsan گفت:

    اوکلاهوما داره خیلی خوب میبره،سن آنتونیو عالی بود و با دفاع خوبش هیوستون رو پکوند،تو حمله هم که بی نظیر بودن،خداییش دنور هم خوب بود،ایشالله امشب هم میامی میزنه واشنگتن رو

  5. ehsan گفت:

    از ادمین عزیز هم میخوام یه زحمت بکشه یه کانال بزنه تو تلگرام،شدیدا هم خسته نباشید،من خودم یه پیج دارم تو اینستاگرام پدرم در اومد،حالا شما که ماشالله……….هیچی فقط بگم که این نمرته ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

  6. Kiiiiiiiing گفت:

    بیچاره توی اورتایم اینجوری شد ، ویدئو و خبرش در ESPN موجوده:
    http://espn.go.com/nba/story/_.....eck-injury

  7. حمید گفت:

    بابا آخر بازی تو اورتایم گلدن استیت فقط ۷ نفر داشت. اول بازی با ۹ نفر شروع کردند و کری مصدوم شد و بوگت هم ۶ فوله شد. ولی خوب شد آخرش دو تا از استریک های وریورز یعنی بردهای متوالی داخل خانه و برد در بازیهایی که با اختلاف ۱۵ تا جلو افتادن باقی موند.

  8. alik گفت:

    ینی بعضیا انتظار دارن گلدن استیت با ۴ نفر هم بتونه ببره همه رو
    خوب معلومه بقیه تیما از فرصت استفاده میکنن
    بابا همه مصدومن همین لبرون پارسال چنتا بازی پشت هم مصدوم شد گند تیم دراومد
    همین الانشم به نظر من واریورز داره خیلی خوب کار میکنه با این همه مصدوم

  9. Mahdi6 گفت:

    اخرین بازی کوبی که تو خونه هست یکی از جایگاه های بدش ۶۱۱ دلاره (درامد یه ماه خیلی از ایرانیا از جمله خودم) که البته تعجب هم نداره بازیه خداحافظی هست حالا حساب کنید بهترین جایگاه بلیطش چنده؟؟؟

  10. علیرضا گفت:

    فک کنم کاوالیرز اکثر بازیهاش رو توی یک فصل همش در مقابل مجیک قرار میگیره اخه بگو تیم از این بدتر نبود در مقابل اون قرار بدن.اندرو جردن هم دانکهاش خیلی خوبه به جای اون باید رو پتالتیهاش تمرین کنه که همش ایربال نشه

  11. Kiiiiiiiing گفت:

    هر تیم NBA در کنفرانس خودش با ۱۰ تیم (شامل تیمهای منطقه خودش) ۴ بازی داره و با ۴ تیم دیگه ۳ بازی ، حالا اورلاندو هم در این فصل یکی از اون ۱۰ تیمه ، اصلا هم تیم ضعیفی نیست آمارش ۱۹ برد و ۱۵ باخته که مشابه تیم قدرتمند دالاس در غربه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *