لیگ بسکتبال چین در سوم ژانویه ۲۰۱۶

لیگ بسکتبال چین در سوم ژانویه 2016

لیگ بسکتبال چین در سوم ژانویه ۲۰۱۶ با ثبت سه پیروزی برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

در یکی از بازی های امروز بیکنگ فلای دراگن میزبان جیانگسو تونگشی بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۱۰۹ حریف خود را مغلوب کند. مهدی کامرانی با ۲۸ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود. کامرانی ۸ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۸ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. او در این بازی ۹ شوت از ۱۴ اقدام خود را وارد سبد کرد.

ژیجیانگ چوژو پذیرای شاندونگ بود که این بازی را با برتری ۱۳۰ بر ۱۱۸ پایان داد. صمد نیکخواه بهرامی در این مسابقه ۱۹ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۴ پاس منجر به گل برای ژیجیانگ به دست آورد. مایکل بیزلی، بازیکن سابق NBA، در این بازی ۵۳ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۱ بلاک شات، ۴ توپ ربایی و ۵ پاس منجر به گل برای شاندونگ ثبت کرد.

نمایش خیره کننده حامد حدادی به سیچوان بلو والز کمک کرد تیم صدرنشین لیگ چین را مغلوب کند. سیچوان امروز میزبان شینجیانگ بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۰۶ حریف خود را از پیش رو بردارد. حدادی که در این دیدار بازیکنانی چون ژو چی و آندری بلچ را در مقابل خود داشت، با ۳۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان لقب گرفت. او در این دیدار ۱۵ ریباند (۷ ریباند حمله)، ۴ بلاک شات، ۱ توپ ربایی و ۵ پاس منجر به گل نیز به دست آورد.

تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین، روز ششم ژانویه در مرحله‌ی بعدی این لیگ به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    WoW

  2. Mahdi6 گفت:

    مایکل بیزلی که اومده چین البته با اومدنش سطح بازیکنان ان بی ای رو ثابت کرده که یه بازیکن متوسط ان بی ای میتونه ستاره لیگ چین باشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *