نتایج دیدارهای NBA در دوم دسامبر ۲۰۱۳

نتایج دیدارهای NBA در دوم دسامبر 2013-دیمین لیلارد-جرج هیل

شکست خانگی بولز در بازی ماراتن گونه این تیم مقابل پلیکانز ، شکست هیوستون مقابل بدترین تیم غرب و برتری پورتلند مقابل تیم اول شرق ، از مهمترین نتایج دیدارهای NBA در دوم دسامبر ۲۰۱۳ بود .
جرو هالیدی از پلیکانز با به ثمر رساندن ۳ امتیاز در ۲٫۶ مانده به پایان وقت اضافه سوم بازی مقابل بولز ، شادی را به اردوی تیمش آورد . این مسابقه که در سالن یونایتد سنتر شیکاگو برگزار شد با نتیجه ۱۳۱ بر ۱۲۸ به سود نیو اورلئانز پلیکانز پایان یافت . رایان اندرسون از پلیکانز با کسب ۳۶ امتیاز و ۶ ریباند ، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این بازی بود . لوئل دنگ از بولز نیز با کسب ۳۷ امتیاز ، ۸ ریباند و ۷ پاس منجر به گل ، عملکرد خوبی در این بازی داشت . این بازی ۳ ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید .
یوتا جاز که در رده آخر جدول کنفرانس غرب قرار دارد ، توانست در خانه با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۳ تیم قدرتمند هیوستون را شکست دهد تا برای اولین بار در این فصل از رقابت ها ۲ پیروزی متوالی کسب کرده باشد . گوردون هِیوارد از جاز در این مسابقه ۲۹ امتیاز ، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به ثبت رساند . هیوستون در این دیدار چندلر پارسونز را به دلیل درد کمر در اختیار نداشت . جرمی لین نیز به دلیل مصدومیت همچنان نمی تواند برای راکتس بازی کند .
در آخرین مسابقه امروز نیز دو تیم قدرتمند بلیزرس و پیسرز در پورتلند به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری نماینده غرب پایان یافت . بلیزرس در این دیدار با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۲ پیسرز را از پیش رو برداشت تا صدر جدول کنفرانس غرب را از سن آنتونیو بازپس گیرد . لامارکوس آلدریج از پورتلند با کسب ۲۸ امتیاز ، ۱۰ ریباند و ۳ پاس منجر به گل ، نقش به سزایی در پیروزی تیمش داشت . پاول جرج از ایندیانا نیز با کسب ۴۳ امتیاز ، عملکرد فوق العاده ای در امتیاز آوری داشت اما نتوانست مانع دومین شکست فصل تیمش شود .
نتایج دیدارهای NBA در دوم دسامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر می بینید .

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

واشنگتن ویزاردز

۸۰-۹۸

اورلاندو مجیک

دانلود

شیکاگو بولز

۱۳۱-۱۲۸

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۱۰۰-۱۰۲

آتلانتا هاوکس

دانلود

یوتا جاز

۱۰۳-۱۰۹

هیوستون راکتز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۱۰۲-۱۰۶

ایندیانا پیسرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *