نتایج مسابقات ان بی ای در یکم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج مسابقات ان بی ای در یکم نوامبر 2015

شکست سلتیکس و لیکرز و پیروزی هیت و بولز، از مهمترین نتایج مسابقات ان بی ای در یکم نوامبر ۲۰۱۵ بود.

در یکی از بازی های امروز بوستون سلتیکس میزبان سن آنتونیو اسپرز بود که با نتیجه‌ی ۸۷ بر ۹۵ مقابل حریف خود تن به شکست داد. لامارکوس آلدریج در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات برای اسپرز ثبت کرد. مثلث تیم دانکن، تونی پارکر و مانو جینوبلی در این دیدار ۵۴۱امین پیروزی خود در کنار یکدیگر را ثبت کردند تا با پشت سر گذاشتن لری برد، کوین مک‌هیل و رابرت پریش از بوستون، در رده‌ی نخست تاریخ NBA از این نظر قرار گیرند.

میامی هیت با جبران عقب افتادگی ۲۱ امتیازی، هیوستن راکتس را از پیش رو برداشت. هیت امروز در امریکن ایرلاینز آرینا میزبان راکتس بود که با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۸۹ حریف خود را شکست داد. میامی تا اوایل نیمه دوم این بازی با نتیجه‌ی ۴۴ بر ۶۵ از هیوستن عقب بود، اما در ادامه‌ی بازی با نتیجه‌ی ۶۵ بر ۲۴ پیروزی شد تا این بازی را با برد به پایان برساند. حسن وایت‌ساید با ۲۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میامی در این مسابقه بود. این بازیکن ۱۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. دوین وید با ۲۰ امتیاز، ۲ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص میامی بود. دوایت هاوارد از هیوستن در این مسابقه بازی نکرد. با این باخت، هیوستن سومین شکست فصل خود را ثبت کرد؛ در حالی که هنوز بردی به دست نیاورده است. آخرین بار که هیوستن فصل را با ۳ باخت آغاز کرد، فصل ۲۰۱۰-۱۱ بود.

شیکاگو بولز میزبان اورلاندو مجیک بود که این بازی را با برتری ۹۲ بر ۸۷ پایان داد. اورلاندو در ۳ دقیقه مانده به پایان این مسابقه، عقب افتادگی ۱۲ امتیاز در پایان کوارتر سوم را به ۲ امتیاز کاهش داد اما نتوانست بازگشت خود را کامل کند و سومین شکست فصل را تجربه کرد. پاو گاسل و نیکولا میروتیچ هر کدام در این بازی ۱۶ امتیاز برای بولز به دست آوردند.

لس آنجلس لیکرز میزبان دالاس موریکس بود و بازی را با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۱۰۲ به حریف خود واگذار کرد. دیرک نویتزکی در این مسابقه ۱۰ شوت از ۱۳ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با ۲۵ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند.

نتایج مسابقات ان بی ای در یکم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۹۲ ۹۴ آتلانتا هاوکس دانلود
بوستون سلتیکس ۸۷ ۹۵ سن آنتونیو اسپرز دانلود
میامی هیت ۱۰۹ ۸۹ هیوستن راکتس دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۶ ۸۷ میلواکی باکز دانلود
شیکاگو بولز ۹۲ ۸۷ اورلاندو مجیک دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۷ ۹۳ دنور ناگتز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۹۳ ۱۰۲ دالاس موریکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. reza گفت:

    خسته نباشید آقا احمد
    میگم جیمز هاردن آف سیزن مسدوم شده بود؟
    چرا انقدر بد داره بازی میکنه؟
    هاوارد وضعیتش چطوره؟

  2. mlbj گفت:

    دوست دارم کلیولند و میامی تو پلی اف به هم بخورن. بازی هایی تاریخی رقم میخوره . نبرد لبرون و تیم سابق .
    البته کو تا پلی اف . 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *