نتایج مسابقات ان بی ای در بیست و یکم فوریه ۲۰۱۵

نتایج مسابقات ان بی ای در بیست و یکم فوریه 2015

مسابقات ان بی ای در بیست و یکم فوریه ۲۰۱۵ با انجام پنج بازی پیگیری شد. شکست هیت و پیروزی بولز و راکتس از مهمترین نتایج امروز بود.

گران دراگیچ دوران حرفه ای خود در میامی هیت را با شکست آغاز کرد. هیت امروز میزبان نیو اورلینز پلیکانز بود که با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۱۰۵، مغلوب حریف شد. دراگیچ در اولین حضورش در ترکیب هیت، ۱۲ امتیاز و ۳ ریباند به دست آورد. اریک گُردن از پلیکانز با کسب ۲۴ امتیاز، ۴ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، بهترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. نوریس کول از پلیکانز در اولین بازی خود برابر تیم سابقش، ۱۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. انتونی دیویس و رایان اندرسون از پلیکانز پس از دقایق اندکی که در این مسابقه بازی کردند، به ترتیب از دچار آسیب دیدگی شانه و زانو شدند و زمین مسابقه را ترک کردند. کریس باش از میامی هیت نیز در این مسابقه غایب بود. این بازیکن ادامه فصل را از دست داد.

شیکاگو بولز در یونایتد سنتر میزبان فینیکس سانز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۰۷، حریف خود را مغلوب کند. پاو گاسل از بولز با ۲۲ امتیاز، یکی از شش بازیکن تیمش بود که امتیازات خود را دو رقمی کرد. گاسل در این دیدار ۱۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات نیز ثبت کرد. بازیکنان بولز در این مسابقه ۱۲ شوت از ۲۴ اقدام خود را وارد سبد کردند. برندون نایت در اولین حضورش در ترکیب سانز، ۱۳ امتیاز و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد.

کسب ۲۶ امتیاز توس کری بروئر به هیوستن راکتس کمک کرد تا تیم دوم کنفرانس شرق را پشت سر بگذارد. راکتس در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۷۶، تورنتو رپتورز را شکست داد. بازیکنان راکتس کوارتر سوم این مسابقه را با برتری ۲۸ بر ۱۷ به پایان رساندند و اختلاف امتیاز خود با حریف را افزایش دادند. بروئر در این بازی ۱۰ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی نیز به دست آورد. کایل لوری از رپتورز همچون دیگر ستاره های رپتورز همچون دمار دروزن و ترنس راس، شب خوبی در شوت زنی نداشت و تنها ۲ شوت از ۱۳ اقدام خود را به ثمر رساند.

نتایج مسابقات ان بی ای در بیست و یکم فوریه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۰۳ ۱۱۰ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
میامی هیت ۹۱ ۱۰۵ نیو اورلینز پلیکانز دانلود
شیکاگو بولز ۱۱۲ ۱۰۷ فینیکس سانز دانلود
هیوستن راکتس ۹۸ ۷۶ تورنتو رپتورز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۲۶ ۹۹ ساکرامنتو کینگز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۴ پاسخ

  1. برلی چی چینی نوشتن رو در و درپیوار و پیراهناشون؟
    به یاءو مینگ ربطی داره؟

  2. M-N oklahoma گفت:

    آفرین به اکلاهما بازم با درخشش راسل وستبروک که ۳۳امتیاز به دست آورد و۹پاس منجر به گل داد بردند البته ایباکا هم عالی بود به همراه کانتر البته دورانت تو بازی حضور نداش

  3. M-N oklahoma گفت:

    قبلا گفتم دوران میامی دیگه گذشت حتی بعیده با اینکه تیم های کنفرانس شرق ضعیفند باز بتونه به پلی اف صعود کنه لبران که رفت وید آماده نیست باش هم مصدوم شده احتمالا ایندیانا صعود کنه

  4. M-N oklahoma گفت:

    به جای اینکه هایلایت ها رو روی صفحه اصلی سایت بذارید اصل بازی رو روی این صفحه بذارید تا دوستان راحت باشند من با اینکه عضو سایت هستم تا الآن نتونستم حتی یک بازی رو هم دانلود کنم هر وقت برای دانلود کلیک میکنم دوباره از من ثبت نام جدید میخواد یک محل راحت توی سایت بدون ثبت نام قرار بدید تا راحت بتونیم دانلود کنیم آخه گذاشتن ویدیو بدون امکان دانلود چه فایده داره همون کاری که با مسابقات آل استار کردید و لینک های دانلود رو روی صفحه اصلی سایت قرار دادید با مسابقات NBAهم انجام بدید باور کنید استقبال اعضای سایت هم بیشتر و بهتر میشه اگه این مشکل حل بشه چه خوب میشه

    • آذرخش گفت:

      دوست عزیز
      مساله شما در فروم خیلی قابل حل تره تا اینکه لازم باشه کارایی فروم و سایت رو به کل تغییر بدیم.
      موقع وارد کردن اطلاعات لاگین تیک باکس “مرا به خاطر بسپار” رو بزن و البته توی تنظیمات مرورگرت گذرنامه فروم رو ذخیره کن. این جوری مساله حل میشه.
      (این روش خوبی نیست که درخواست هاتون رو از زبون همه بیان کنید)
      موفق باشی

      • آذرخش گفت:

        مورد دیگه هم اینکه شما به احتمال زیاد دریافت کوکی رو در مرورگرت خاموش کردی و این باعث میشه سایت فروم هیچوقت نتونه لاگین های شما رو ردیابی کنه.
        لطفا تنظیمات مرورگرت رو هم اگر از حالت عادی خارج کردی به تنظمیات پیش فرض برگردون. یا اگر نرم افزار کوکی بلاکر داری، آدرس فروم رو به لیست استثنا هاش اضافه کن.

        • M-N oklahoma گفت:

          شما دیدید زمانی که مطالب دانلودی روی سایت بود چه استقبال خوبی از این روشتون شد من هم در گفتن اینکه همه این طور راحتند استقرای ناقص منطقی زدم ون غالبا این طور راحتتره

      • M-N oklahoma گفت:

        درسته که نظر همه این نیست اما معلومه که هر چی روی صفحه اصلی باشه دانلودش راحتتره

  5. مجید گفت:

    رو تی شرت چی نوشتن؟خواهشن بگین.

  6. number1 گفت:

    ادمین جان id اینستاگرام سایت رو میدی

    • آدرس های بسکتبال نویس در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، سمت بالا و چپ وبلاگ، در قسمت “ما را دنبال کنید” درج شده.

  7. SHaHRooZ گفت:

    درود بر OKC، روز به روز بهتر میشه. راستی توجه تون به این نکته خالی از لطف نیست:
    OKC الان با ۳۱ برد و ۲۵ باخت تیم هشتم کنفرانس غربه، در حالی که میامی با ۲۳ برد و ۳۱ باخت تیم هفتم کنفرانس شرقه. واقعا که اختلاف سطح تیمهای این دو کنفرانس زیاده.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *