کریس باش ادامه فصل ۲۰۱۴-۱۵ را از دست خواهد داد

کریس باش ادامه فصل 2014-15 را از دست خواهد داد

تیم میامی هیت روز شنبه اعلام کرد فروارد این تیم، کریس باش، به دلیل گسترش یافتن لخته های خون در یکی از ریه هایش، حداقل ادامه فصل ۲۰۱۴-۱۵ را از دست خواهد داد.
تیم میامی اعلام کرد این بازیکن در یکی از بیمارستان های فلوریدای جنوبی تحت مراقبت های پزشکی پزشکان این تیم قرار می گیرد و استراحت خواهد کرد.
کریس باش اواخر شنبه شب در رسانه های اجتماعی از طرفداران برای ارسال پیام ها و حمایتی که در چند روز گذشته از او انجام دادند، تشکر کرد.
اریک اسپولسترا، سرمربی هیت در مورد راهی که باش برای ریکاوری پیش رو دارد خوشبین بود. او گفت تیم، خبر قطعی در مورد وضعیت باش را صبح روز شنبه دریافت کرده است و پس از چند روز اضطراب، از روشن شدن وضعیت او استقبال کرده اند.
اسپولسترا پیش از شکست ۱۰۵ بر ۹۱ مقابل نیو اورلینز پلیکانز گفت: “[باش] سلامتیش رو دوباره به دست میاره. این مهمترین موضوعه و چیزیه که از بسکتبال مهمتره.”
اسپولسترا و گارد میامی هیت، دوین وید، شنبه به ملاقات باش رفتند.
برای موثر بودن داروها و درمانی که برای چنین بیماری انجام می شود، بیمار باید حداقل شش ماه فعالیت بدنی سنگین انجام ندهد.
در مواردی شبیه این، لخته خون معمولا از پاها به سمت ریه ها حرکت می کنند. لخته شدن خون همیشه یک بیماری جدی است اما این بیماری وقتی برای باش و NBA ترسناک تر شد که هفته گذشته، جرُم کرسی، بازیکن سابق پرتلند تریل بلیزرس ناگهان به دلیل لخته شدن خون در یکی از ریه هایش، در سن ۵۲ سالگی درگذشت.
ماه گذشته نیز میرزا تلتویچ از بروکلین نتز به دلیل پیدا شدن یک لخته خون در ریه اش، ادامه فصل را از دست داد. اندرسون وریژائو، سنتر تیم کلیولند کاوالیرز نیز در فصا ۲۰۱۲-۱۳ وضعیتی مشابهی را تجربه کرد و بخش اعظم فصل را از دست داد.
یودانیز هزلم، هم تیمی باش، شنبه شب و برای اولین بار به صورت عمومی اعلام کرد که او نیز پس از عمل جراحی که به دلیل مصدومیت زانو در فصل ۲۰۱۰-۱۱ انجام داد، دچار لخته شدن خون شده است.
باش پس از آنکه چند روز متوالی در ناحیه قفسه سینه خود احساس ناراحتی می کرد، پنجشنبه در بیمارستان بستری شد.
از دست دادن باش شوک بزرگی برای میامی هیت خواهد بود که تا پیش از مسابقات شنبه شب با ۲۳ برد و ۳۰ باخت، در رده هفتم کنفرانس شرق جای داشت.
این بازیکن که سال اول قرارداد پنج ساله و ۱۱۸ میلیون دلاری خود را پشت سر می گذاشت، میانگین ۲۱٫۱ امتیاز و ۷ ریباند را در رقابت های این فصل ثبت کرد.
کریس باش دومین بازیکن در این فصل از رقابت های NBA است که مسابقه آل استار ۲۰۱۵، آخرین مسابقه فصل او بود. کارملو انتونی از نیویورک نیکس در اوایل این هفته برای انجام عمل جراحی زانو که مدت ها انتظار انجام آن می رفت، فصل را پایان داد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. باز خوبه میامی دراگیچ که یک پوینت آوره خرید
    دراگیچ اومد بلکه با این تیم بره پلی آف اما الان وضعیت میامی بحرانی تر شد
    تاثیر لبران بر روند یک تیم عملا مشخص شد

  2. مجید گفت:

    اگه میامی پلی آف نیاد حیف میشه

  3. Laker for life گفت:

    از اولشم معلوم بود بعد اون باختشون به سن آنتونیو تو فینال، دوران میامی دیگه تموم شده و با رفتن لبران شانس رسیدن به پلی آفشونم کم شد و حتی اگه به پلی آفم برسن تو همون مراحل اول حذف میشن چون وید و باش دیگه اون بازیکنای سابق نیستن و نمیتونن یه تنه مثل گذشته باعث برد تیماشون بشن، بنظرم این اتفاق به نفع میامی شد چون باش میتونه استراحت کنه و راحت تمرین کنه و فصل بعد قدرتمند برگرده چون این فصل داشت با مصدومیت بازی میکرد حتی به نظرم ویدم باید همینکارو بکنه.
    اگه میامی بتونه تو فصل نقل وانتقالات چندتا بازیکن جوون و خوب و یه ستاره رو بیاری میتونه کنار وید و باش تیمو بازسازی کنه و دوباره یه تیم مدعی قهرمانی بشه.

  4. BB گفت:

    فکر کنم به این بیماری میگن آمبولی ریه.

  5. BB گفت:

    یه سوال
    چجوری وقتی کامن‍‌‌‌‌‌‌‌ت میزارید عکس داره؟
    فقط آقای آذرخش و ادمین اینجورین ‌:-D

  6. عضو بشید
    بعد میتونید عکس بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *