نتایج مسابقات ان بی ای در هشتم فوریه ۲۰۱۵

نتایج مسابقات ان بی ای در هشتم فوریه 2015

پیروزی تاندر، بولز و رپتورز و شکست هاوکس و راکتس، از مهمترین نتایج مسابقات ان بی ای در هشتم فوریه ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال اکلاهما سیتی تاندر با برتری ۱۳۱ بر ۱۰۸ مقابل لس آنجلس کلیپرز، سنگین ترین شکست فصل را به این تیم تحمیل کرد. کوین دورنت از تاندر در این دیدار خانگی ۲۹ امتیاز، ۵ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد. تیم کلیپرز پیش از آغاز این مسابقه اعلام کرد حداقل تا پایان آل استار، بلیک گریفین را در اختیار ندارد. اسپنسر هاز که جایگزین گریفین در این مسابقه شده بود، کار خود را با کسب ۱۷ امتیاز به اتمام رساند.

ممفیس گریزلیز در فدکس فروم پذیرای آتلانتا هاوکس بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۸۸، حریف را مغلوب کند. کسب ۲۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی توسط مایک کانلی، به ممفیس برای غلبه بر صدرنشین کنفرانس شرق کمک کرد. جف تیگ، همتای کانلی در هاوکس، ۲۲ امتیاز و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد. در این مسابقه، برای دهمین بار در این فصل از رقابت ها، همه‌ی بلیط های بازی به فروش رفت.

پاو گاسل از بولز توپ برگشتی از جامپ شات ناموفق درک رز را ریباند کرد و با دانک خود در ۹٫۴ ثانیه مانده به پایان بازی، پیروزی تیمش برابر اورلاندو مجیک را رقم زد. شیکاگو بولز در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۹۷، اورلاندو مجیک را از پیش رو برداشت. گاسل در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد و دوازدهمین دابل دابل متوالی خود را به ثبت رساند. این بازیکن با ثبت ۳۳ دابل دابل در رقابت های این فصل، پیشتاز بازیکنان لیگ از این نظر است.

کسب ۴۵ امتیاز توسط جیمز هاردن، برای جلوگیری از شکست هیوستون راکتس برابر پورتلند تریل بلیزرس کافی نبود. هیوستون امروز میزبان پورتلند بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۱۰۹ به حریف واگذار کرد. هاردن در این مسابقه ۹ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. لامارکوس آلدریج با ۲۴ و دیمین لیلارد با ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکنان پورتلند در این مسابقه بودند. بازیکنان پورتلند در این دیدار ۵۲٫۶ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

تورنتو رپتورز میزبان سن آنتونیو اسپرز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۸۷ بر ۸۲، حریف خود را شکست دهد. جیمز جانسون از رپتورز با کسب ۲۰ امتیاز، بیشترین امتیاز تیمش در این مسابقه را ثبت کرد. دمار دروزن با ۱۸ امتیاز، ۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، از دیگر بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. بازیکنان اسپرز در این دیدار بدترین عملکرد فصل خود از نظر شوت زنی را ثبت کردند؛ آنها تنها ۳۳٫۳ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

نتایج مسابقات ان بی ای در هشتم فوریه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
اکلاهما سیتی تاندر ۱۳۱ ۱۰۸ لس آنجلس کلیپرز دانلود
کلیولند کاوالیرز ۱۲۰ ۱۰۵ لس آنجلس لیکرز دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۴ ۸۸ آتلانتا هاوکس دانلود
شارلوت هورنتز ۱۰۲ ۱۰۳ ایندیانا پیسرز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۰۱ ۱۱۲ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
اورلاندو مجیک ۹۷ ۹۸ شیکاگو بولز دانلود
هیوستون راکتس ۹۸ ۱۰۹ پورتلند تریل بلیزرس دانلود
تورنتو رپتورز ۸۷ ۸۲ سن آنتونیو اسپرز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۸۵ ۸۳ فینیکس سانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۹ پاسخ

  1. ممفیسیا انقد بازی با آتلانتا براشون مهم بوده که کل بیلطا رو از اون صندلی جلویه بگیر تا اون گوشه که فقط صدایه تماشاگرا میاد رو خریدن خیلی خوبه بهترین و مهمترین میشرفت واسه یه تیم داشتن تماشاگره هوادارایه متعصب و پخته تیمو درک کنن این مهمه…
    عشق من لیلارده♥♡ یه لیلاردی هستو یه تیمی

  2. گریفینم اسیر سونامی مصدومیت شد این سونامی با آخرین سرعت داره کل ان بی ای رو ویران میکنه یا گزارش های هواشناسی گفتن که فقط همین امسال این سونامی مهمون آمریکای هاس بعدش از آمریکا میره به هنک کنگ خخخخ
    شارلوت امسال اصلا نتونست اونجوری که باید نتیجه میگرفتن رو بگیرن اصلا و ابدا جردن از تیمی که داره راضی نیس واقعا فکرشو نمیکرد تیمی به این چلغوزی داشته باشه…!!!

  3. این پیراهن های جدید ان بی ای استین داره خیلی خوشگله ها اینا رو میتونن تو پلی آف هم بپوشن؟؟؟؟

  4. mlbj گفت:

    لبرون
    ۲۲امتیاز ،۱۰ ریباند ،۸ اسیست
    حیف شد دو اسیست دیگه میداد تریپل میکرد.

  5. number1 گفت:

    دیشب big 3 کلیولند عالی کار کردن سه تاشون دبل دبل کردن تازه کوارتر اخر هم همش رو نیمکت بودن

  6. number1 گفت:

    تازه اینم بگم سه تاشون با هم ۸۲ امتیاز گرفتن

  7. oklahoma گفت:

    واقعا اکلاهاما عالی شده باز هم زوج دورانت و راسل وستبروک داره عالی کار میکنه اگه به حذفی راه پیدا کنه اونوقت قدرتشو نشون میده

  8. Oklahoma گفت:

    دیگه وقتشه که اکلاهاما بعد از چند فصل درخشش و ناکامی تو بازیهای آخر این فصل طلسم بشکنه وقهرمان بشه

  9. Oklahoma گفت:

    تو بازی دیشب کلیپرز رو نابود کردند

  10. Oklahoma گفت:

    ای خوشم میا تو این مسیر بازیهاش به کلیولند بخوره تا ببینیم چطور میخوار اکلاهاما رو شکست بده اگه به حذفی نرسه که بهش نمیگن اکلاهاما

  11. Oklahoma گفت:

    کافی که دورانت این قدر مصدوم نشه اگه مصدوم نشه با وستبروک میتونن از سد هر تیمی بگذرند

  12. mlbj گفت:

    اگه میخاین به پلی اف برسین باید از سد فینیکس بگذرین که هشتمه .فینیکس تیمه دستو پا بسته ای نیست ها. البته قبل از اونم باید نیو اورلنز و انتونی دیویس رو پشت سر بزارین.

  13. Oklahoma گفت:

    اکلاهاما تو جدول کنفرانس غرب فعلا هشتمه جدولو نگاه کن بالای صفحه جدول عبارت ان بی ای نوشته روی اون کلیک کن برو تو سایت ان بی ای .بعد برو قسمت رنکینگ جایگاه اکلاهاما رو ببین و دیگه اینکه این فصل تیم های کنفرانس غرب خیلی قویتر از تیم های کنفرانس شرق هستند میتونی بردهاشونو ببینی اگه کلیولند تو این کنفرانس بود معلوم نبود بتونه اینقدر برد بدست بیاره

    • mlbj گفت:

      این که تیمای شرق ضعیفتر از غربن قبول.
      ولی من خودم امروز جدولو از سایت nba دیدم. Okc دهمه تو جدول .

  14. sina گفت:

    فقط کلیولند

  15. almost black گفت:

    حاجی فقط spurs

  16. Oklahoma گفت:

    تیم فقط اکلاهاما

  17. M-N گفت:

    هنوز تا آخر فصل خیلی مونده خیلی از تیم هایی که الآن تو اوج هستند ممکنه با بحران روبرو بشن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *