دیمین لیلارد جایگزین بلیک گریفین در مسابقه آل استار ۲۰۱۵ شد

دیمین لیلارد جایگزین بلیک گریفین در مسابقه آل استار 2015 شد

دیمین لیلارد، گارد تیم پورتلند تریل بلیزرس، توسط آدام سیلور به عنوان جایگزین بلیک گریفین آسیب دیده در مسابقه آل استار ۲۰۱۵ معرفی شد.
لیلارد که سال گذشته اولین حضور خود در مسابقه آل استار را تجربه کرد، امسال برای دومین بار برای تیم کنفرانس غرب به میدان خواهد رفت. این بازیکن در رقابت های این فصل میانگین ۲۱٫۶ امتیاز (رتبه ۱۳ لیگ) و ۶٫۳ پاس منجر به گل (رتبه ۱۵ لیگ) را به ثبت رسانده است. او با کسب ۳۱۱ امتیاز در کوارتر چهارم بازی ها، پیشتاز بازیکنان لیگ در این زمینه است و با ثبت ۱۲۹ شوت سه امتیازی، رتبه ۶ لیگ از این نظر را به خود اختصاص داده و به پورتلند کمک کرده تا با ۳۴ برد و ۱۷ باخت، در رده نخست منطقه شمال غرب قرار گیرد. لیلارد در ترکیب تیم غرب به هم تیمی اش لامارکوس آلدریج خواهد پیوست که برای چهارمین بار متوالی در آل استار حضور خواهد داشت. پس از آل استارهای ۱۹۷۷ و ۱۹۷۸ که ماوریس لوکاس و بیل والتون از پورتلند با هم در آنها حضور داشتند، این اولین بار است که یک زوج یکسان از پورتلند در دو مسابقه آل استار متوالی شرکت می کنند.
استیو کر، سرمربی تیم کنفرانش غرب، جایگزین گریفین در ترکیب استارتر را مشخص خواهد کرد.
شصت و چهارمین مسابقه آل استار ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه (به وقت ایران)، ۲۷ بهمن، در مدیسون اسکوئر گاردن برگزار خواهد شد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. حق به حق دار رسید نکه گریفین حقش نبود بود ولی حقه لیلاردم بود که بیاد تو آل استار لباس غرب رو بپوشه و اگه بتونه ام وی پی رو بدست بیاره حرف من به قسمت سخنان ماندگار تاریخ ان بی ای میپیونده!!!
    خیلی خوش استیل و سه زنه یهویی هستش این داداشمون.

  2. M.R گفت:

    بیشترین کسی که حقشه توی ال استار بازی کنه همین گریفنه چون هم بازیکن عالی و کاملیه و هم دانک های بی نظیری میزنه و هم نمایشی بازی میکنه ولی لیلارد هم به نظر من بهترین جانشینشه

  3. دست در دست هم داد تقدیر تا لباس آل استار بره تو تن لیلارد واسه هر بازیکنی افتخاریه که بتونن برن آل استار یجوری کل کله بین بازیکنا که کی بیشتر از اون یکی رفته آل استار.

  4. مجید گفت:

    آقا چرا نمیشه عکسارو گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

  5. MoNST3R گفت:

    حیف شد که گریفین نیست…واقعا حیف شد این فصل هم خیلی خوب کار کرده بود و اماده بود…ولی لیلارد هم حقش بود که توی آل استار امسال شرکت کنه ولی با اینکه دوست ندارم هیچ بازیکنی رو مصدوم ببینم و از مصدومیت بیزارم ترجیح میدادم مارک گسول مصدوم بشه و لیلارد به جای اون انتخاب بشه,چون کاسینز که یه بازیکن سنتر هست رو آوردن جای کوبی,نمیگم مارک گسول بدکار کرده ولی اگه مارک گسول میرفت کنار اونقوت آنتونی دیویس و بلیک گریفین زیر حلقه بازی میکردن,گریفین واقعا کیفیت جذابی به مسابقات داده این چندساله و یه گارد یا یه فوروارد از ترکیب انتخاب شده آل استار غرب,برای ترکیب استارتر انتخاب می شدند خیلی بهتر میشد …

  6. jwall گفت:

    منم با “i am boston celtic” موافقم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *