بلیک گریفین تحت عمل جراحی آرنج قرار می گیرد

بلیک گریفین تحت عمل جراحی آرنج قرار می گیرد

بلیک گریفین، فروارد لس آنجلس کلیپرز دچار عفونت استف در آرنج راست شده است و حداقل در جریان آل استار نمی تواند بازی کند.
تیم کلیپرز پیش از بازی یکشنبه برابر اکلاهما سیتی اعلام کرد این بازیکن روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار می گیرد و بعد از تعطیلات آل استار، وضعیت مجددا ارزیابی خواهد شد.
به گفته منابع به رمونا شلبرن از ESPN، این بازیکن بارها مایع جمع شده در آرنج خود را تخلیه کرده بود اما اخیرا و بعد از انجام یکی از همین تخلیه ها، مشخص شد که او دچار عفونت شده است.
گرچه تیم کلیپرز هنوز جدول زمانی برای بازگشت گریفین ارائه نکرده است اما پیش بینی اولیه این است که این بازیکن ۴ تا ۶ هفته از مسابقات را از دست خواهد داد.
داک ریورز، سرمربی کلیپرز گفت نمی داند گریفین کی می تواند به زمین بازگردد. اسپنسر هاز جایگزین گریفین در بازی برابر اکلاهما بود.
گریفین با میانگین ۲۲٫۵ امتیاز، پیشتاز بازیکنان تیمش در امتیاز آوری است. او در این فصل از رقابت ها متوسط ۷٫۵ ریباند و ۵٫۱ پاس منجر به گل را نیز به ثبت رسانده است. فروارد آل استار کلیپرز در رای گیری MVP فصل گذشته در مکان سوم قرار گرفت.
پس از بازی برابر اکلاهما سیتی، کلیپرز هشتمین بازی متوالی خارج از خانه خود را دوشنبه شب برابر موریکس برگزار خواهد کرد. این تیم چهارشنه شب آخرین بازی خود پیش از آل استار را برابر هیوستون راکتس برگزار می کند.
کمیسیونر NBA، آدام سیلور، جایگزین گریفین در مسابقه آل استار را انتخاب خواهد کرد. دیمین لیلارد از پورتلند تریل بلیزرس، اصلی ترین گزینه برای جایگزینی گریفین است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. saeed گفت:

    حیف شد. واقعا دانک های بی نظیری به نمایش میزاره

  2. number1 گفت:

    ای بابا اینا چرا اینجوری میشن دانک های گریفین ال استار قشنگ می کرد حیف شد واقعا

  3. mlbj گفت:

    امسال طلسم شده.
    لبرون مصدوم نشه صلوات. !

  4. امین گفت:

    امسال چرااینطوری شده؟همه دارن مصدوم میشن.
    به قول دوستمون لبرون مصدوم نشه صلوات!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *