نتایج نیمه نهایی تورنمنت های بسکتبال انتخابی المپیک در هشتم جولای ۲۰۱۶

نتایج نیمه نهایی تورنمنت های بسکتبال انتخابی المپیک در هشتم جولای 2016

مرحله نیمه نهایی تورنمنت های تورین و بلگراد انتخابی المپیک، در هشتم جولای ۲۰۱۶ انجام شد.

در یکی از مسابقات نیمه نهایی تورنمنت تورین، تیم های کرواسی و یونان به مصاف هم رفتند. کرواسی در این مسابقه با حساب ۶۶ بر ۶۱ حریف خود را از پیش رو برداشت و راهی فینال شد. داریو ساریچ از کرواسی در این مسابقه ۱۶ امتیاز، ۸ ریباند و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد. بویان باگدانویچ با ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۱ پاس منجر به گل، دیگر بازیکن شاخص کرواسی بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در دیگر مسابقه نیمه نهایی تورنمنت تورین، ایتالیا رو در روی مکزیک قرار گرفت. ایتالیای میزبان در این بازی با نتیجه ۷۹ بر ۵۴ حریف خود را از پیش رو برداشت تا به فینال برسد. نیکولو ملی از ایتالیا با ۱۴ امتیاز، یکی از ۴ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۶ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز ثبت کرد. دنیلو گالیناری نیز ۱۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

تیم بسکتبال پورتوریکو با برتری مقابل لتونی، جواز حضور در فینال تورنمنت بلگراد را کسب کرد. پورتوریکو در یکی از مسابقات نیمه نهایی، با نتیجه ۷۷ بر ۷۰ حریف خود را شکست داد. کارلوس آرویو از پورتوریکو با ۱۴ امتیاز، ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و تاثیرگذاری ۱۷+ از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. جی جی باریا نیز ۱۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۵ پاس منجر به گل برای پورتوریکو به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

صربستان با پیروزی مقابل جمهوری چک، حریف پورتوریکو در فینال شد. صربستان در این مسابقه با نتیجه ۹۶ بر ۷۲ حریف خود را شکست داد. باگدان باگدانویچ از صربستان در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن ۸ شوت از ۱۲ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

مسابقات نیمه نهایی تورنمنت مانیل امروز، نهم جولای، برگزار خواهد شد. مسابقات فینال تورنمنت های تورین و بلگراد نیز امروز، طبق برنامه زیر برگزار می شود.

تورنمنت ها تورنمنت بلگراد تورنمنت تورین
ساعت بازی ۲۳:۳۰ ۲۳:۳۰
۹ جولای (۱۹ تیر) صربستان – پورتوریکو ایتالیا – کرواسی

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.