نتایج NBA در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۴

نتایج NBA در 12 ژانویه 2014

در سه دیدار برگزار شده بسکتبال NBA در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۴، تیم های کینگز، گریزلیز و اسپرز، حریفان خود را شکست دادند.
در یکی از بازی های امروز، سکرامنتو کینگز در خانه شکست سنگینی را به کلولند کاوالیرز تحمیل کرد.این تیم موفق شد با نتیجه ۱۲۴ بر ۸۰ حریف خود را مغلوب کند. ایزیاه تامس از کینگز با کسب ۲۶ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن مسابقه بود؛ این بازیکن ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. (دانلود هایلایت مسابقهلینک کمکی)
ممفیس گریزلیز در فدکس فروم با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۱، آتلانتا هاوکس را از پیش رو برداشت. مایک کانلی با کسب ۲۱ امتیاز، ۱۳ پاس منجر به گل، ۴ ریباند و ۴ توپ ربایی از بازیکنان شاخص این میدان بود. (دانلود هایلایت مسابقهلینک کمکی)
در آخرین مسابقه امروز، سن آنتونیو اسپرز در خانه با نتیجه ۱۰۴ بر ۸۶ مینسوتا تیمبرولوز را شکست داد تا چهارمین برد متوالی خود را به ثبت برساند. ۶ بازیکن اسپرز در این دیدار، موفق به کسب امتیازات دو رقمی شدند. بازیکنان اسپرز در این دیدار ۵۶٫۸ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. مانو جینوبلی آرژانتینی، به دلیل مصدومیت نتوانست در این مسابقه به میدان رود و دومین بازی متوالی را از دست داد. (دانلود هایلایت مسابقهلینک کمکی)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *