پاول جرج و استفن کری بهترین بازیکنان ماه NBA شناخته شدند

پاول جرج و استفن کری بهترین بازیکنان ماه NBA شناخته شدند

پاول جرج از ایندیانا پیسرز و استفن کری از گلدن استیت واریورز برای بازی هایی که در ماه های اکتبر و نوامبر انجام دادند، بهترین بازیکنان ماه NBA در کنفرانس های شرق و غرب شناخته شدند.

پاول جرج با میانگین ۲۷٫۲ امتیاز، در رتبه ۱ شرق و رتبه ۴ لیگ از نظر میانگین امتیاز قرار گرفت و به ایندیانا کمک کرد پس شروع فصل با سه شکست متوالی، ۱۱ بازی از ۱۳ مسابقه بعدی خود را با پیروزی پشت سر گذارد. این بازیکن ۶ فوت و ۹ اینچی، متوسط ۸٫۱ ریباند، ۴٫۴ پاس منجر به گل و ۱٫۵۶ توپ ربایی را نیز در ۳۵٫۶ دقیقه ای که به طور میانگین در هر بازی در زمین بود، ثبت کرد. ۵۱ شوت سه امتیازی که او در مسابقات این ماه به ثمر رساند، او را در جایگاه دوم کنفرانس شرق و رده‌ی سوم مشترک لیگ از نطر تعداد شوت های سه امتیازی قرار داد. این بازیکن در ۱۲ بازی متوالی ماه نوامبر حداقل ۲۰ امتیاز به دست آورد که رکوردی در دوران حرفه ایش محسوب می شود. جرج در پیروزی ۱۲۳ بر ۱۰۶ تیمش مقابل واشنگتن ویزاردز در ۲۴ نوامبر، ۴۰ امتیاز به دست آورد تا بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل و دومین بازی ۴۰ امتیازی دوران حرفه ای خود را ثبت کند. (دانلود هایلایت های پاول جرج در این ماه)

استفن کری با ثبت میانگین ۳۱٫۶ امتیاز (رتبه ۱ لیگ) و به ثمر رساندن ۹۴ شوت سه امتیازی (رتبه ۱ لیگ) یکی از دلایلی بود که گلدن استیت در این ماه از رقابت ها رکورد ۱۹ برد و ۰ باخت را ثبت کرد. تعداد شوت های سه امتیازی کری در این ماه، ۴۲ شوت از دومین نفرِ لیستِ بهترین سه امتیازی زنان لیگ بیشتر بود. او در ماه نوامبر، ۷۷ شوت سه امتیازی به ثمر رساند تا رکورد خود در زمینه بیشترین شوت سه امتیازی ثبت شده در یک ماه تقویمی (۷۵ شوت در مارس ۲۰۱۵) را بهبود دهد. این بازیکن ۵۱٫۲ درصد از مجموع شوت ها، ۴۴٫۵ درصد از شوت های سه امتیازی و ۹۴٫۱ درصد از پرتاب های پنالتی خود را وارد سبد کرد. او در ۵ مسابقه حداقل ۴۰ امتیاز به دست آورد که ۵۳ امتیازی که در پیروزی ۱۳۴ بر ۱۲۰ تیمش مقابل نیو اورلینز در ۳۱ اکتبر به دست آورد نیز شامل آن می شد. (دانلود هایلایت های استفن کری در این ماه)

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن ماه NBA در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس، لبران جیمز از کلیولند کولیرز، آندره درامند از دیترویت پیستونز، جیمز هاردن از هیوستن راکتس، بلیک گریفین از لس آنجلس کلیپرز، دوین وید و کریس باش از میامی هیت، راسل وستبروک و کوین دورنت از اکلاهما سیتی تاندر، اون فورنیه از اورلاندو مجیک، اریک بلدسو و برندن نایت از فینیکس سانز، دیمین لیلارد از پرتلند تریل بلیزرس، کوای لئونارد از سن آنتونیو اسپرز و دمار دروزن از تورنتو رپتورز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    بازم نا حقی در حق لبرون
    آمارش که تقریبا برابره با جرج ولی تیمش که صدر جدوله چرا لبرون انتخاب نشد؟؟؟!!!!!

  2. King kobe 24 گفت:

    اصن وقتی ک لبرون انتخاب نمیشه ناحقی میشه!!! خیلی عجیب!

  3. alik گفت:

    بابا تورو خدا انصاف داشته باشین تو شرق حق جرج بود دیگه این همه پیشرفت واقعا به چشم میاد

  4. میلاد شکراللهی گفت:

    امسال کارمربی تیم ملی بسکتبال آمریکابرای انتخاب۱۲بازیکن ازبین این همه بازیکن فوق العاده عالی بی نهایت سخته که البته همیشه هم همین طوربوده.مثلاتوپست پوینت گاردفقط۲یادیگه نهایتا۳بازیکنومیتونن باخودشئن ببرن المپیک.ازبین استفن کوری،کریس پاول،راسل وستبروک،درک رز،دوین وید،درون ویلیامزو… .اردوی تیم ملی بسکتبال آمریکاواقعاوضعیتیه!!!!!!!!!اگه به هم بخورن جرقه میزنن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *