پاول جرج و کوین دورنت بهترین بازیکنان هفته NBA لقب گرفتند

پاول جرج از ایندیانا پیسرز و کوین دورنت از اکلاهما سیتی تاندر برای بازی هایی که از ۲۳ تا ۲۹ نوامبر انجام دادند، بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند.

پاول جرج

پاول جرج با میانگین ۳۷٫۳ امتیاز (رتبه ۱ شرق)، ۶٫۷ ریباند، ۲٫۳ پاس منجر به گل و ۱٫۳ توپ ربایی، ایندیانا را برای ثبت رکورد ۳ برد و ۰ باخت در مسابقات این هفته یاری کرد. او ۵۴٫۷ درصد از شوت ها، ۵۷٫۱ درصد از شوت های سه امتیازی و ۸۶٫۷ درصد از پرتاب های پنالتی خود را وارد سبد کرد. این بازیکن در ۲۴ نوامبر، ۱۴ شوت از ۱۹ اقدام خود که ۷ شوت از ۸ اقدام سه امتیازی نیز شامل آن می شد، را وارد سبد کرد و در پیروزی ۱۲۳ بر ۱۰۶ تیمش مقابل واشنگتن ویزاردز، ۴۰ امتیاز کسب کرد.

کوین دورنت

کوین دورنت با ثبت متوسط ۳۰٫۳ امتیاز (رتبه ۲ غرب)، ۸٫۳ ریباند، ۳٫۷ پاس منجر به گل و ۲٫۳ بلاک شات (رتبه ۴ غرب)، اکلاهما سیتی تاندر را برای کسب ۳ پیروزی در مسابقات این هفته رهبری کرد. دورنت ۵۸٫۵ درصد از شوت ها، ۵۲٫۲ درصد از شوت های سه امتیازی و ۹۴٫۴ درصد از پرتاب های پنالتی خود را وارد سبد کرد. نقطه عطف این بازیکن در مسابقات این هفته، کسب ۳۴ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات در پیروزی ۱۰۳ بر ۸۷ مقابل دیترویت پیستونز در ۲۷ نوامبر بود.

بازیکنان زیر دیگر نامزهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
کمبا واکر از سارلوت هورنتز، کوین لاو از کلیولند کولیرز، دریماند گرین از گلدن استیت واریورز، جیمز هاردن از هیوستن راکتس، بلیک گریفین از لس آنجلس کلیپرز، ویکتور اولادیپو از اورلاندو مجیک، رابرت کاوینگتون از فیلادلفیا سونی سیکسرز، دیمین لیلارد از پرتلند تریل بلیزرس و کایل لوری و دمار دروزن از تورنتو رپتورز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *