نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در سی ام نوامبر ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در سی ام نوامبر 2015

پیروزی دیترویت و ساکرامنتو و شکست میامی، اکلاهما سیتی و سن آنتونیو، از مهمترین نتایچ مسابقات NBA در سی ام نوامبر ۲۰۱۵ بود.

کسب ۳۱ امتیاز توسط رجی جکسون به دیترویت پیستونز کمک کرد تا هیوستن را کتس را از پیش رو بردارد. دیترویت امروز میزبان هیوستن بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۱۰۵ حریف خود را مغلوب کند. جکسون در این مسابقه ۵ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. بازیکنان دیترویت در این بازی ۵۲٫۹ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. آندره درامند در حالی در این مسابقه ۲۴ امتیاز به دست آورد که تنها ۴ پرتاب از ۱۸ اقدام پنالتی خود را وارد سبد کرد. او ۱۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۳ بلاک شات نیز کسب کرد.

میامی هیت در امریکن ایرلاینز آرینا پذیرای بوستون سلتیکس بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۱۰۵ به حریف خود واگذار کرد. اوری بردلی از بوستون با ۲۵ امتیاز، یکی از ۶ بازیکن تیمش بود که در این مسابقه از مرز ۱۰ امتیاز گذشت. او در این دیدار ۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. برای میامی نیز دوین وید ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی کسب کرد. میامی همچنان لوئل دنگ را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

آتلانتا هاوکس با غلبه بر اکلاهما سیتی تاندر، به چهار پیروزی متوالی این تیم خاتمه داد. آتلانتا در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۱۰۰ حریف خود را شکست داد. پاول میلسپ با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۴ بلاک شات، از بازیکنان شاخص آتلانتا در این مسابقه بود. برای اکلاهما سیتی نیز راسل وستبروک ۳۴ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد.

سن آنتونیو اسپرز پس از پنج پیروزی پی در پی، سرانجام در شیکاگو متوقف شد. بولز امروز میزبان اسپرز بود و این بازی را با برتری ۹۲ بر ۸۹ پایان داد. پاو گاسل در این بازی ۱۸ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات برای شیکاگو ثبت کرد. کوای لئونارد در ۴٫۹ ثانیه و تونی پارکر در ۱ ثانیه مانده به پایان بازی فرصت داشتند تا با شوت های سه امتیازی خود نتیجه را به تساوی بکشانند اما در این امر ناموفق بودند. بازیکنان سن آنتونیو در ۴ دقیقه پایانی این مسابقه تنها ۱ شوت خود را وارد سبد کردند.

ساکرامنتو کینگز در خانه با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۹۸ دالاس موریکس را شکست داد. دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو ۱۶ امتیاز اط مجموع ۳۱ امتیاز خود در این بازی را در کوارتر چهارم کسب کرد. ۹ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، دیگر آماری بود که این بازیکن ثبت کرد.

نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در سی ام نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
دیترویت پیستونز ۱۱۶ ۱۰۵ هیوستن راکتس دانلود
میامی هیت ۹۵ ۱۰۵ بوستون سلتیکس دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۶ ۱۰۰ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
شیکاگو بولز ۹۲ ۸۹ سن آنتونیو اسپرز دانلود
میلواکی باکز ۹۲ ۷۴ دنور ناگتز دانلود
یوتا جاز ۱۰۳ ۱۰۶ گلدن استیت واریورز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۱۲ ۹۸ دالاس موریکس دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۲ ۸۷ پرتلند تریل بلیزرس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. Kiiiiiiiing گفت:

    خب بالاخره کلیپرز هم افتاد روی دور ، دآندره هم ترکوند با ۲۴ ریباند ! چه کولاکی کرده شرق ، هر چهارتا بازیو برد

  2. علیرضا گفت:

    از ۳۱ امتیاز

  3. علیرضا گفت:

    بوستون علی رغم نداشتن ستاره داره خوب کار میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *