اعلام خبر بازنشستگی کوبی برایانت در پایان فصل، قیمت بلیط ها را بالا برد

اعلام خبر بازنشستگی کوبی برایانت در پایان فصل، قیمت بلیط ها را بالا برد

اعلام رسمی خبر بازنشستگی کوبی برایانت در پایان فصل، موجب بالا رفتن سرسام آور قیمت بلیط ها در یکشنبه شب شد. انتشار این خبر باعث شد میلیون ها دلار به بازار فروش مجدد بلیط ها (بازار ثانویه) در سرتاسر ایالات متحده تزریق شود.
هریس راسنر، مالک سیستم دوباره فروشی بلیط VIP Tickets مستقر در لس آنجلس گفت: “در طول ۱۰ دقیقه پس از اعلام خبر، ما هزاران استعلام موجودی و فروش بلیط داشتیم.”
پاتریک رایان، موسس یکی از کارگزاری های بلیط در شهر هیوستن گفت: “تاثیر این خبر روی بازار فروش بلیط، قطعا از تاثیر اعلام تاریخ بازنشستگی درک جتر (بیسبالیست) و همچنین مایکل جردن بزرگتر بوده است.”
ارزان ترین بلیط بازی سه شنبه شب بین فیلادلفیا سونی سیکسرز و لس آنجلس لیکرز، تنها چند دقیقه پس از اعلام خبر سه برابر شد و به ۶۰ دلار رسید. این در حالی است که این سه تیم از ۳۴ بازی که مجموعا در این فصل انجام داده اند، تنها ۲ پیروزی کسب کرده اند. برایانت در فیلادلفیا متولد شد، چند سال به همراه پدرش در ایتالیا زندگی کرد و سپس به ایالات پنسیلوانیا بازگشت، جایی که بسکتبال دبیرستانی خود را در آنجا بازی کرد.
شرکت هایی که ساعاتی پس از اعلام خبر، بلیط های خود را برای فروش قرار دادند، شاهد افزایش چشمگیر در علاقه مندی برای خرید بلیط و همچنین زیاد شدن معاملات بودند.
مالک یک بلیط فروشی در کلیولند در این مورد گفت: “قیمت بلیط بازی کولیرز و لیکرز، دومین بلیط گرون من بود (بعد از بلیط بازی کلیولند – گلدن استیت) اما بلیط ها به کندی فروش می رفت.”
پس از اعلام خبر، تماس های زیادی برای خرید بلیط بازی روز ۱۰ فوریه کولیرز و لیکرز با این بلیط فروشی گرفته شد. مالک این بلیط فروشی در ادامه گفت: “فکر می کنم تعداد بلیط هایی که بعد از اعلام خبر فروختم با تعداد بلیط هایی که در بازه اعلام برنامه بازی ها تا قبل از اعلام خبر فروختم، برابری می کنه.”
رایان گفت اوایل این ماه و پس از آنکه همسر کوبی برایانت برای دیدن بازی لیکرز در برابر نیکس به مدیسن اسکوئر گاردن آمد، برخی از فروشندگان بلیط، افزایش قیمت ها را آغاز کردند. قیمت دوباره فروشی بلیط ها در حال حاضر ۲۵ تا ۳۰ درصد بیشتر از آن زمان است و طبق گفته رایان، بازنشستگی برایانت می تواند قیمت بلیط ها در بازار ثانویه را ۵۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش دهد.
دو ساعت پس از اعلام خبر بازنشستگی برایانت در پایان فصل، قیمت ارزن ترین بلیط آخرین بازی خانگی لیکرز (روز ۱۳ آپریل در برابر یوتا) از ۱۲۵ دلار به ۴۰۰ دلار رسید.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. جنگجو گفت:

    این نشون میده چقدر بازیکن محبوبی بوده واسه ال استارز احتمال داره رکورد بشکونه تو اراء

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *