کایل کرور ادامه پلی آف ۲۰۱۵ ان بی ای را از دست داد

کایل کرور ادامه پلی آف 2015 ان بی ای را از دست داد

تیم آتلانتا هاوکس که با شکست خوردن در دو بازی اول خانگی فینال کنفرانس شرق شرایط مطلوبی ندارد، حالا متحمل ضربه‌ی سنگین دیگری شده است. روز شنبه اعلام شد کایل کرور، بازیکن سه امتیازی زن این تیم ادامه پلی آف ۲۰۱۵ ان بی ای را به دلیل پیچ خوردگی شدید مچ پای راست از دست می دهد.
گارد آتلانتا هاوکس در بازی دوم فینال شرق وقتی برای به دست آوردن یک توپ سرگردان تلاش می کرد، مصدوم شد. در اواخر کوارتر سوم این بازی، متیو دلاویدوا از کلیولند روی مچ پای کرور افتاد که منجر به مصدومیت این بازیکن شد.

جواب آزمایش اکس-ری که در سالن انجام شد منفی بود اما آزمایش MRI که بعد از ان در یک مرکز پزشکی انجام شد نشان داد مچ پای این بازیکن دچار پیچ خوردگی شدید شده است. قرار است این بازیکن توسط یک متخصص پا و مچ معاینه شود تا بهترین روش درمان برای او انتخاب شود اما به گفته تیم آتلانتا شانسی برای بازی کردن مجدد او در پلی آف امسال وجود ندارد.
مایک بودنهولزر هنوز تصمیم نگرفته است در بازی سوم برابر کلیولند چه کسی را جایگزین کرور کند. محتمل ترین گزینه کنت بیزمور است؛ البته بیزمور ذخیره اصلی دیماری کرول، فروارد کوچک آتلانتاست که با مصدومیت زانوی چپ دست به گریبان است. دیگر گاردهای حاضر در ترکیب آتلانتا، شلوین مک و جان جنکینز هستند.
بودنهولزر در این مورد گفت: “مسلما بیزمور بازیکنیه که ما به عنوان استارتر بررسیش می کنیم. دیماری و بیزمور با هم بازی کردن. ما معمولا در کوارتر اول بیزمور رو جایگزین کرور می کردیم، بنابراین این دو نفر زمان نسبتا خوبی در کنار هم بازی کردن. صرفنظر از اینکه بیزمور شروع کننده باشه یا نه، اونا حالا زمان بیشتری در کنار هم بازی می کنن.”
کرورِ ۳۴ ساله در این فصل از رقابت ها برای اولین بار برای حضور در مسابقه آل استار انتخاب شد و در بازه زمانی طولانی از فصل، در مسیری قرار داشت که می توانست اولین بازیکن تاریخ لیگ با درصد پنالتی ۹۰، درصد شوت ۵۰ و درصد سه امتیازی ۵۰، لقب گیرد.
اما این بازیکن در اواخر فصل افت کرد تا درصد شوت ها و پرتاب های پنالتی اش کاهش یابد. روند نزولی این بازیکن و دفاع مستحکم حریفان در پلی آف مانع از به دست آمدن موقعیت های شوتزنی بدون دفاع برای او شد. این بازیکن تحت فشار حریفان برای جلوگیری از شوتزنی اش، تنها ۳۹ درصد از شوت های خود را به ثمر رساند و میانگین ۱۱٫۱ امتیاز را ثبت کرد.
هاوکس در حال حاضر با زانوی مصدوم کرول نیز دست و پنجه نرم می کند. این بازیکن در دقایق پایانی بازی اول فینال شرق مصدوم شد و با کمک دیگران به بیرون از زمین منتقل شد. کرول در حالی در بازی دوم شروع کننده بود و حتی بیش از هر بازیکن دیگر تیمش بازی کرد که به وضوح با زانوی مصدومش مدارا می کرد. او در آن بازی تنها ۶ امتیاز کسب کرد.
بودنهولزر اعلام کرده است کرول کرول هنوز کمی درد در زانوی خود احساس می کند اما قطعا می تواند در بازی سوم حضور یابد؛ مسابقه ای که هاوکس اگر می خواهد شانسی برای بازگشت داشته باشد باید در آن پیروز شود. در تاریخ NBA، هیچ تیمی نتوانسته است عقب افتادگی ۰ بر ۳ را جبران کند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    اکه هی کار اتلانتا سخت شد

    • mlbj گفت:

      من از همینجا اعلام میکنم تا آخر فینال موقع برد هم نظر نمیزارو چون کریاتون خیلی مسخره شد تا کلیولند میبره همه میرن تو لونه هاشون اما وقتی….

  2. alik گفت:

    وایییییی که هر چی من از این مضخرفی های دلاویدوا بگم کم گفتم
    ینی این لبرون یه بار نمیتونه درست و اصولی بیاد بالا
    کل شرقو مصدوم کردن!گسول کرول کرور
    دیگه تیمی تو شرق نمیمونه
    الان لیکرز نو شرق بود فک کنم میومد پلی آف انقد که شرق مسخره بازیه
    اگه لبرون واقعا شایسته قهرمانیه یه سال بیاد تیمشو تو غرب ببره فینال نه تو شرقی که بازی اول با بوستونیه که بهترین بازیکنشون سیکس من فینیکس بوده همشونم جوون و تازه کارن
    همون بوستون معلوم نیست چجوری اومد پلی آف

    • Km گفت:

      بوستون اصلا ضعیف نیست و تیم و مربى عالى داره فقط کم تجربه هستند. سال هاى بعد هم چند تا پیک درفت خوب بهشون میخوره که مطمئنم تیمشون دوباره به اوج برمیگرده

  3. parymo گفت:

    دوست عزیز اقاى alik دوتا کامنت دیگع ضد لبرون که بزارى لبرون از ان بى اى خدافظى میکنه ۱۰ تا پسته دارى ضد لبرون میگى اوکى بابا فهمیدیم شما لبرونو قبول ندارى…….. همون لبرونم تو فینال جوابتا خواهد داد

  4. Parsa گفت:

    ببین،اره راست میگی اصلا مصدوم شدن دورانت و کارملو و کوبی و کریس باش و کل ان بی ای به خاطر لبرون و cavs بوده همین که لبرون کاری کرده که شما ها همش دوست دارین ببازه نشون میده چه قدر کارش درسته.

  5. alik گفت:

    دوستان تو اون یکی خبر گفتم اینجا هم میگم
    من دیگه اصن در مورد لبران حرفی نمیزنم
    فقط طرف کری رو میگیرم

  6. moein گفت:

    عشق است vince carter و بس

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *