کایل کرور جایگزین دوین وید در مسابقه All Star 2015 شد

کایل کرور جایگزین دوین وید در مسابقه All Star 2015 شد

پس از انتخاب کایل کرور برای جایگزینی دوین وید از میامی هیت، تیم آتلانتا هاوکس چهار بازیکن در مسابقه All Star 2015 خواهد داشت.
روز سه شنبه و پس از آنکه اعلام شد دوین وید به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ نمی تواند در مسابقه آل استار شرکت کند، آدام سیلور، کایل کرور را برای حضور در تیم آل استار شرق انتخاب کرد. پاول میلسپ، ال هارفورد و جف تیگ، دیگر نمایندگان صدرنشین کنفرانس شرق، آتلانتا هاوکس، در مسابقه آل استار هستند.
کرور تا به اینجای فصل ۵۱٫۶ درصد از شوت ها، ۵۲٫۸ درصد از شوت های سه امتیازی و ۹۲ درصد از پرتاب های پنالتی خود را وارد سبد کرده است و در صورتی که به همین روند ادامه دهد و فصل را به پایان برساند، نخستین بازیکن تاریخ لیگ خواهد بود که حداقل ۵۰ درصد از شوت ها و ۹۰ درصد از پرتاب های پنالتی خود را وارد سبد کرده است. این بازیکن در مسابقات این فصل میانگین ۱۲٫۹ امتیاز، ۴٫۳ ریباند و ۲٫۷ پاس منجر به گل را ثبت کرده است.
کایل کرور که ماه آینده ۳۴ ساله خواهد شد، چهارمین بازیکن مسن تاریخ لیگ است که اولین حضور خود در مسابقه آل استار را تجربه می کند. نت کلیفتون (۳۴ سال و ۳ ماه در سال ۱۹۵۷)، سم کسل (۳۴ سال و ۲ ماه در سال ۲۰۰۴) و انتونی میسن (۳۴ سال و ۲ ماه در سال ۲۰۰۱)، بازیکنانی هستند که در اولین حضورشان در مسابقه آل استار، از کورور مسن تر بوده اند.
این نخستین بار در تاریخ آتلانتا هاوکس و هشتمین بار در تاریخ لیگ است که یک تیم چهار بازیکن در مسابقه آل استار دارد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. jwall گفت:

    امسال آل استار خیلی مسخره شد
    کوبی نیست گریفین نیست وید نیست دریک رز نیست

  2. jwall گفت:

    راستی هاوارد با کوین لاو هم نیست
    یادم نبود!

  3. Babak گفت:

    بازیکن غیر از این نبود پاول جرج رو میاوردن خو

  4. jwall گفت:

    Jr.smith یا iman shumpert اینا مگه بازیکنه خوبی نیستن که اینو اورده

  5. این آل استار انقلابیه تو ان بی ای سلو سلو داره جرقه شو میزنن نسل جدیدی داره بوجود میاد شکوفه داره میزنه ان بی ای باید منتظره غیر منتظره ها بود.
    خدا بیامرزه ان بی ای رو…..

  6. MoNST3R گفت:

    good choice!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *