یکی از عینک های موزس مالون به حراج گذاشته می شود

یکی از عینک های موزس مالون به حراج گذاشته می شود

یکی از معدود عینک هایی که موزس مالون در اواخر دوران حرفه ای خود در NBA به چشم می زد، روز دوشنبه به حراج گذاشته می شود.
کن گلدین، موسس حراجی Goldin Auctions، گفت تنها چند روز قبل از آنکه مالون در روز ۱۳ سپتامبر در سن ۶۰ سالگی فوت کند، این عینک بسکتبال را شخصا از برنده سه باره جایزه MVP، گرفته است.
گلدین که به عنوان یکی از طرفداران سیکسرز، مالون را می پرستیده است، گفت: “این عینک واقعا مانند بخشی از مالون است که او در هر بازی آن را به چشم می زد.”
گلدین گفت مالون از شنیدن برخی از قیمت هایی که برای وسائل بازیکنان سابق NBA در حراج پیشنهاد می شده است، تحت تاثیر قرار گرفته است.
گلدین تخمین می زند این عینک حدود ۲۰۰۰۰ دلار ارزش داشته باشد. در صورتی که تخمین او درست از آب دربیاید، مبلغ پرداختی این عینک از مبلغی که برای هر کدام از عینک های کریم عبدالجبار در حراجی پرداخت شد (۱۵۰۰ و ۹۰۰۰ دلار) بیشتر خواهد بود. یک عینک خلبانی آملیا ارهارت در سال ۲۰۱۱ به مبلغ ۱۷۷۷۵ دلار در حراجی فروخته شد.
مالون در فاصله سال های ۱۹۷۴ تا ۱۹۹۵ در لیگ بازی کرد و بیشتر دوران حرفه ای خود را در سیکسرز گذراند؛ تیمی که به قهرمانی آن در سال ۱۹۸۳ کمک کرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *