مصدومیت درک رز و دوری از بسکتبال به مدت نامعلوم

مصدومیت درک رز و دوری از بسکتبال به مدت نامعلوم

درک رز ؛ ستاره تیم شیکاگو بولز ، به دلیل پارگی غضروف زانوی راست که به عمل جراحی نیاز دارد ، به مدت نامعلوم از بسکتبال دور خواهد بود .
MVP سابق لیگ دچار پارگی مینیسک میانی شده است و هیچ جدول زمانی زود هنگامی برای بازگشت او متصور نیست .
رز پس از آنکه در بازی مقابل پورتلند مصدوم شد ، روز شنبه در شهر لس آنجلس آزمایش MRI انجام داد . این بازیکن به دلیل ناراحتی نمی خواهد در ۴ بازی باقیمانده تیمش در سفر شش روزه ، به همراه تیم باشد .
رز که سابقه سه بار حضور در آل استار را دارد ، کل فصل گذشته را صرف ریکاوری رباط صلیبی پاره شده زانوی چپ خود کرده بود و حالا زانوی دیگرش مصدوم شده است .
کریس پاول ؛ گارد راس کلیپرز که تیمش یکشنبه شب میزبان بولز خواهد بود در این مورد گفت : “این ناراحت کننده است ، او خیلی سخت کار کرده بود تا به میادین بازگردد .”
مصدومیت رز در کوارتر سوم بازی با پورتلند حادث شد . (دانلود ویدئو)

هرچند این مصدومیت رز مانند پارگی ACL جدی نیست اما از دست دادن رز به مدت طولانی ، برای تیمی چون بولز که انتظار می رود لبرون جیمز و میامی هیت را برای رسیدن به قهرمانی کنفرانس شرق به چالش بکشد ، ضربه بزرگی خواهد بود .
بولز که در حال حاضر رکورد ۶ برد و ۵ باخت را ثبت کرده است ، برای اولین بار پس از دوران مایکل جردن و اسکاتی پیپن ، نیم نگاهی به کسب قهرمانی داشت .
مصدومیت قبلی رز در آغاز پلی آف ۲۰۱۲ مقابل فیلادلفیا روی داد ؛ جایی که او در اواخر بازی به دلیل پارگی ACL زانوی چپ ، روی زمین افتاد . آن مصدومیت باعث شد بولز که در سید بندی در رده اول قرار گرفته بود در راند اول پلی آف حذف شود و فصل گذشته را نیز در انتظار بهبودی ستاره خود سپری کند .
بسیاری تصور می کردند او زودتر از اینها به زمین بازگردد ؛ به ویژه پس از آنکه او بدون محدودیت تمرین می کرد . اما دوران ریکاوری او مدت زیادی طول کشید .
طرفداران فصل گذشته او را می دیدند که قبل از بازی ها ، شوت و دانک می زد و متعجب بودند که چرا بازی نمی کند . در همین حال بود که بولز با مصدومیت ها و بیماری های بازیکنانش دست به گریبان بود ؛ جایی که آنها در فصل عادی ۴۵ پیروزی کسب کردند و در دور اول پلی آف بروکلین نتز را از پیش رو برداشتند . اما در دور دوم مغلوب میامی شدند .
در فصل جدید مسابقات ، رز یک بازی را به دلیل درد عضلات پشت ران از دست داد و تنها ۳۵ درصد شوت های خود را وارد سبد کرد . گرچه عملکرد او در بازی مقابل دنور با کسب ۱۹ امتیاز و دیدار با پورتلند با کسب ۲۰ امتیاز بهتر به نظر می رسید .

پی نوشت : تیم شیکاگو بولز پس از انجام عمل جراحی روی زانوی درک رز ، اعلام کرد این بازیکن ادامه فصل را از دست می دهد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. حمیدرضا گفت:

    ای بابا این بدبخت هم که همش مصدوم میشه…

  2. عاشق دریک رز گفت:

    بیا. تا عملکردش رو به رشده مصدوم میشه

  3. Magic گفت:

    من فکر کنم بعد از این مصدومیت شادید این احتمال باشه که دیگه به بسکتبال برنگرده ، البته فکر مى کنم

  4. خدایا قربونت برم این راجون روندویه من اینطور نشه که تنها امید بوستونه.
    حیف که پشت سر هم مصدومیت میاد سراغش واقعا دریک رز بسکتبالیته تکنیکی و فرضی بود با اینکه من ازش خوشم نمیاد ولی حیفه که خونه نشین شه.

  5. علی گفت:

    من هیچ وقت طرفدار شیکاگو نبودم
    تازه ایندیانا رم زد.
    ولی دلم برای رز می سوزه
    می خولم براش گریه کنم.

    • admin گفت:

      هر کی واقعا طرفدار بسکتبال باشه همچین حسی داره . شاید مصدومیت بازیکنایی مثل رز باعث بشه راه قهرمانی برای تیم های دیگه هموارتر بشه ، اما مسلما از جذابیت های لیگ کم می کنه.
      امیدوارم رز به سرنوشت بازیکنایی مثل مک گریدی و برندون روی که مصدومیت باعث شد هیچوقت به روزهای اوجشون برنگردن ،دچار نشه 🙁

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *