آغاز دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳

آغاز دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال در فصل 92-93

دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳، امروز، ۸ بهمن آغاز شد. در ۴ مسابقه ای که امروز برگزار شد تیم های پتروشیمی، دانشگاه آزاد، مهرام و ذوب آهن حریفان خود را شکست دادند.
محمدرضا اسلامی و تیم جوانش، هفت الماس، امروز در خانه میزبان پتروشیمی بندر امام بودند. تیم هفت الماس قزوین که در این فصل از رقابت ها برای بسیاری از تیم های لیگ دردسر ساز بوده است، در این مسابقه نیز قهرمان فصل گذشته را به چالش کشید. این دیدار در وقت معمول با نتیجه ۷۴ بر ۷۴ به پایان یافت تا کار به وقت اضافه کشیده شود. تلاش دو تیم برای کسب برتری در وقت اضافه اول و دوم بی نتیجه بود. سرانجام این پتروشیمی بندر امام بود که توانست در وقت اضافه سوم بر حریف فائق آید و با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۱۲ به برتری دست یافت. حامد سهراب نژاد از پتروشیمی با کسب ۱۷ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و تاثیر گذاری +۲۵، موثرترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. ۶ بازیکن از هفت الماس و ۲ بازیکن از پتروشیمی، با انجام خطای پنجم در این مسابقه، مجبور به ترک زمین شدند.
فولاد ماهان سپاهان در سالن مخابرات میزبان دانشگاه آزاد اسلامی بود. در حالی که این مسابقه تا لحظات پایانی پایاپای دنبال می شد، در نهایت این شاگردان مهران شاهین طبع در دانشگاه آزاد بودند که پیروز از میدان خارج شدند. دانشگاه آزاد در این دیدار با نتیجه ۸۳ بر ۷۶ به برتری دست یافت. محمد حسن زاده، ابراهیم تامس و محمد جمشیدی، سه بازیکن دانشگاه بودند که هر کدام ۱۷ امتیاز کسب کردند. حسن زاده در این مسابقه ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. محمدرضا اکبری از فولاد با ۲۲ امتیاز، پرامتیازترین بازیکن این مسابقه بود.
نتایج لیگ برتر بسکتبال در هشتم بهمن ۹۲ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هفت الماس قزوین

۱۱۶-۱۱۲

پتروشیمی بندر امام

فولاد ماهان سپاهان

۸۳-۷۶

دانشگاه آزاد تهران

همیاری زنجان

۸۰-۵۹

مهرام تهران

صنایع پتروشیمی ماهشهر

۸۴-۷۸

ذوب آهن اصفهان

مسابقات لیگ برتر بسکتبال، دوشنبه هفته آینده، ۱۲ اسفند، طبق برنامه زیر دنبال خواهد شد.

میزبان

ساعت برگزاری

مهمان

پتروشیمی بندر امام

۱۶

فولاد ماهان سپاهان

هفت الماس قزوین

۱۶

دانشگاه آزاد تهران

مهرام تهران

۱۶

صنایع پتروشیمی ماهشهر

همیاری زنجان

۱۶

ذوب آهن اصفهان

منبع عکس: خبرگزاری تسنیم

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *