نتایج لیگ NBA در ۲۶ فوریه ۲۰۱۴

نتایج لیگ NBA در 26 فوریه 2014

پیروزی بوستون و شیکاگو و شکست اکلاهما سیتی، بروکلین و هیوستون، از مهمترین نتایج لیگ NBA در ۲۶ فوریه ۲۰۱۴ بود.
در یکی از مسابقات امروز بوستون سلتیکس در خانه با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۰۴، آتلانتا هاوکس را شکست داد. راژان راندو از بوستون در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۱۱ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به ثبت رساند.
شیکاگو بولز با نتیجه ۱۰۳ بر ۸۳، میهمان خود گلدن استیت واریورز را مغلوب کرد تا هفتمین برد خود در هشت مسابقه اخیر را کسب کند. تاج گیبسون از بولز که به عنوان بازیکن ذخیره مورد استفاده قرار گرفت، در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. کلی تامپسون استف کری که در مسابقات گذشته معمولا بیش از ۱۰ امتیاز کسب می کردند، در این مسابقه به مرز ۱۰ امتیاز نیز نرسیدند.
اکلاهما سیتی تاندر که پس از بازگشت راسل وستبروک نتایج ضعیفی کسب کرده است، این بار در خانه مقابل کلیولند کاوالیرز تن به شکست داد. کایری ایروینگ و هم تیمی هایش در کاوالیرز این مسابقه را با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۰۴ به سود خود خاتمه دادند. ایروینگ در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد. کوین دورنت از اکلاهما نیز با ۲۸ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۹ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش بود. یکی از چالش های پیش روی اسکات بروکس در ۶ هفته آینده، پر کردن جای خالی کندریک پرکینز در ترکیب این تیم خواهد بود. این بازیکن در بازی مقابل میامی هیت از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد و تا ۶ هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
پورتلند تریل بلیزرس در مودا سنتر میزبان بروکلین نتز بود و موفق شد با نتیجه ۱۲۴ بر ۸۰، حریف خود را در هم بکوبد. ویل بارتون از پورتلند در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد.
در آخرین مسابقه امروز که در شهر لس آنجلس برگزار شد، کلیپرز با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۳، هیوستون راکتس را شکست داد. بلیک گریفین از کلیپرز در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد.
نتایج لیگ NBA در ۲۶ فوریه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۰۱-۹۰

اورلاندو مجیک

دانلود

بوستون سلتیکس

۱۰۴-۱۱۵

آتلانتا هاوکس

دانلود

شیکاگو بولز

۸۳-۱۰۳

گلدن استیت واریورز

دانلود

دالاس ماوریکس

۸۹-۱۰۸

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۱۰۳-۱۰۸

لس آنجلس لیکرز

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۱۱۴-۱۰۴

کلیولند کاوالیرز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۱۱۰-۱۲۰

دیترویت پیستونز

دانلود

یوتا جاز

۸۶-۱۰۹

فینیکس سانز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۸۰-۱۲۴

بروکلین نتز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۹۳-۱۰۱

هیوستون راکتز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *