آندره درامند و جیمز هاردن بهترین بازیکنان هفته NBA لقب گرفتند

آندره درامند از دیترویت پیستونز و جیمز هاردن از هیوستن راکتس برای بازی هایی که از دوم تا هشتم نوامبر انجام دادند، بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند.

آندره درامند

آندره درامند با ثبت میانگین ۲۲ امتیاز (رتبه ۴ شرق) و ۲۴٫۳ ریباند (رتبه ۱ لیگ) به دیترویت پیستونز کمک کرد تا رکورد ۲ برد و ۱ باخت را در بازی های هفته گذشته به دست آورد. او در هر سه بازی هفته دابل دابل امتیاز-ریباند انجام داد و در دو بازی حداقل ۲۵ امتیاز و ۲۵ ریباند به ثبت رساند. درامند که ۶۸٫۹ درصد از شوت های خود در این هفته را وارد سبد کرد، اولین بازیکن پس از لبران جیمز است که فصل را با دو بار انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن هفته آغاز کرده است؛ جیمز در فصل ۲۰۱۱-۱۲ که در میامی هیت بود چنین کاری انجام داده بود.

جیمز هاردن

جیمز هاردن با ثبت میانگین ۳۸٫۵ امتیاز که بهترین متوسط امتیاز لیگ بود، هیوستن را برای ثبت رکورد ۴ برد و ۰ باخت در مسابقات هفته رهبری کرد. ۵٫۵ ریباند، ۵٫۵ پاس منجر به گل و ۱٫۵ توپ ربایی، دیگر آماری بود که او در هفته دوم مسابقات ان بی ای به ثبت رساند. هاردن هفته را با کسب ۳۷ امتیاز در پیروزی برابر اکلاهما سیتی تاندر در دوم نوامبر آغاز کرد و در برد تیمش مقابل ساکرامنتو کینگز در هفتم نوامبر، دومین بازی ۴۰ امتیازی پی در پی خود را به نمایش گذاشت.

پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس، لبرون جیمز از کلیولند کولیرز، رجی جکسون از دیترویت پیستونز، استفن کری از گلدن استیت واریورز، پاول جرج از ایندیانا پیسرز، بلیک گریفین از لس آنجلس کلیپرز، اون فورنیه از اورلاندو مجیک، جلیل اوکفور از فیلادلفیا سونی سیکسرز و دیمین لیلارد از پرتلند تریل بلیزرس، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *