عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA به بروک لوپز و جیمز هاردن رسید

بروک لوپز از تیم بروکلین نتز و جیمز هاردن از تیم هیوستن راکتس برای بازی هایی که از ۳۰ مارس تا ۵ اپریل ۲۰۱۵ انجام دادند، عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب را کسب کردند.

بروک لوپز

بروک لوپز با ثبت میانگین ۲۰٫۸ امتیاز (رتبه ۶ شرق)، ۱۰٫۳ ریباند (رتبه ۴ شرق) و ۲ بلاک شات (رتبه ۵ مشترک شرق)، بروکلین نتز را برای ثبت رکورد ۳ برد و ۱ باخت در مسابقات این هفته رهبری کرد. این بازیکن در هر چهار مسابقه بیش از ۵۰ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرد و با وارد سبد کردن ۵۹٫۴ درصد از شوت های خود در این هفته، در رده هفتم کنفرانس شرق از این نظر قرار گرفت. لوپز در این هفته دو دابل دابل امتیاز-ریباند به دست آورد. او در پیروزی ۱۱۴ بر ۱۰۹ تیمش مقابل تورنتو رپتورز در روز سوم اپریل، ۳۰ امتیاز و ۱۷ ریباند به ثبت رساند.

جیمز هاردن

جیمز هاردن در مسابقات این هفته میانگین ۳۶٫۸ امتیاز، که بهترین میانگین امتیاز لیگ بود را کسب کرد و راکتس را برای ثبت رکورد ۳ برد و ۱ باخت یاری کرد. او در دو مسابقه حداقل ۴۰ امتیاز به ثبت رساند تا تعداد مسابقات ۴۰ امتیازی خود در این فصل از رقابت ها را به عدد ۱۰ برساند. هاردن در پیروزی ۱۱۵ بر ۱۱۱ تیمش مقابل ساکرامنتو کینگز در یکم اپریل، با ثبت ۵۱ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند و در عین حال، دومین بازی ۵۰ امتیازی فصل خود را ثبت کرد.

دمار کرول از آتلانتا هاوکس، درن ویلیامز از بروکلین نتز، لبران جیمز از کلیولند کاوالیرز، کریس پاول و دی‌آندره جردن از لس آنجلس کلیپرز، کوای لئونارد از سن آنتونیو اسپرز، دمار دروزن از تورنتو رپتورز و جان وال از واشنگتن ویزاردز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. سینا میلواکی گفت:

    برادران لوپز ازون دوقلوهایی هستن که چندتای دیگه شون رو هم به یاد داریم تو ان بی ای. خوشم میاد ازشون.خصوصا بروک که فعلا آمارش فوق العادس

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *