اریک اسپولسترا و کوین مک‌هیل به عنوان مربیان فوریه ۲۰۱۴ برگزیده شدند

اریک اسپولسترا و کوین مک‌هیل به عنوان مربیان فوریه 2014 برگزیده شدند

روز دوشنبه اریک اسپولسترا از میامی هیت و کوین مک‌هیل از هیوستون راکتس، به عنوان مربیان برتر فوریه ۲۰۱۴ ان بی ای در دو کنفرانس شرق و غرب برگزیده شدند.
اریک اسپولسترا میامی هیت را برای ثبت رکورد ۹ برد و ۱ باخت که بهترین رکورد NBA در مسابقات ماه فوریه  بود، رهبری کرد. میامی هیت در مسابقات خارج از خانه‌‌ی این ماه، ۶ برد و ۱ باخت به دست آورد و در ۷ بازی از ۱۰ مسابقه به حریفانش اجازه نداد بیش از ۱۰۰ امتیاز کسب کنند. این تیم پس از پایان تعطیلات آل استار در روزهای ۱۸ و ۲۰ فوریه، دو پیروزی خارج از خانه مقابل دالاس ماوریکس و اکلاهما سیتی تاندر کسب کرد. تیم اریک اسپولسترا مسابقات این ماه را با کسب ۶ برد متوالی به پایان رساند.

اریک اسپولسترا و کوین مک‌هیل به عنوان مربیان فوریه 2014 برگزیده شدند

هیوستون راکتس تحت هدایت کوین مک‌هیل در مسابقات این ماه رکورد ۸ برد و ۲ باخت را به دست آورد. این تیم ۸۰ درصد بازی های خود در این ماه را با پیروزی پشت سر گذاشت که بهترین درصد برد در کنفرانس غرب بود. راکتس مسابقات این ماه را با ۶ برد متوالی آغاز کرد و متوسط اختلاف امتیاز این تیم با حریفانش در این ۶ مسابقه ۱۳٫۲ امتیاز بود. راکتس در مسابقات این ماه به طور متوسط در هر بازی ۱۱۱٫۹ امتیاز کسب کرد. این تیم در هر ۸ برد این ماه خود بیش از ۱۰۰ امتیاز کسب کرد.
جیسون کید از نتز، استیو کلیفورد از بابکتز، تام فیبیدو از بولز، ریک کارلایل از ماوریکس،داک ریورز از کلیپرز، گِرِگ پوپویچ از اسپرز و رندی ویتمن از ویزاردز، دیگر نامزدهای کسب عنوان مربی برتر ماه فوریه در دو کنفرانس شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *