استن ون گاندی به عنوان سرمربی دیترویت پیستونز انتخاب شد

استن ون گاندی به عنوان سرمربی دیترویت پیستونز انتخاب شد

تیم بسکتبال دیترویت پیستونز استن ون گاندی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.
این تیم در یک کنفرانس خبری در روز چهارشنبه رسما عنوان کرد که با استن ون گاندی برای سِمَت سرمربیگری و ریاست امور بسکتبال باشگاه به توافق رسیده است. دیترویت پیستونز ون گاندی را در روز پنجشنبه به طرفداران و رسانه ها معرفی خواهد کرد. دیترویت در این فصل فقط ۲۹ برد به دست آورد و ۵۳ شکست را نیز در کارنامه اش ثبت کرد. این برای پنجمین بار متوالی بود که دیترویت نتوانست به پلی آف راه یابد. بعد از کسب این نتایج ناامید کننده، مدیر فعالیت های بسکتبال تیم دیترویت
یعنی جو دامرز و سرمربی این تیم؛ موریس چیکس هر دو از سمت خود اخراج شدند.
تام گورس مالک تیم دیترویت پیستونز گفت:” استن در لیگ ما یک برنده اثبات شده است. او تیمش را با تعصب و هوشمندی هدایت می کند. او برای تیم ما یک معلم بسیار خوب است و می تواند به بازیکنان ما کمک کند که رشد کنند.”
ون گاندی پیشنهاد قرارداد ۵ ساله، به ارزش ۳۵ میلیون دلار، از طرف پیستونز را پذیرفته است. پیستونز امیدوار است تا با توجه به این که وقت زیادی در اختیار ون گاندی است، او بتواند تیم را از این شرایط نجات دهد. جو دامرز بعد از ۱۵ فصل که در بخش مدیریتی پیستونز کار می کرد، برکنار شد.
مدت مربیگری موریس چیکس کمتر از یک سال طول کشید. پیش از او لارنس فرانک و جان کوشتر، دو فصل هدایت پیستونز را به عهده داشتند.
ون گاندی در ۷ سال مربیگری اش در میامی هیت و اورلاندو مجیک، رکورد ۳۷۱ برد و ۲۰۸ باخت را ثبت کرده است. او یک بار نیز با تیم مجیک در سال ۲۰۰۹ موفق به حضور در فینال لیگ ان بی ای شد.
ون گاندی در جمع خبرنگاران اضافه کرد:”این یک افتخار است که من توسط تام گورس (مالک تیم پیستونز) انتخاب شده ام تا به این تیم کمک کنم که بتواند به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود. برنامه ی تام برای ساختن آینده ی پیستونز، رقابتی است برای پیشرفت سریع که من را شگفت زده می کند. ما کار خواهیم کرد تا تیمی به درون زمین بفرستیم که هم نشان دهنده پیشینه تیم باشد و هم هوشیارانه بازی کند. ما می خواهیم تا با کار خوب خودمان طرفدارانمان را در سالن خوشحال کنیم.”
البته فعلا چالش های زیادی رو به روی ون گاندی است. از طرفی تابستان امسال گرگ مونرو بازیکن آزاد محدود خواهد شد و از طرف دیگر رادنی استاکی و چارلی ویلانوا بازیکن آزاد نامحدود خواهند بود. البته ویلانوا در اکثر بازی های فصل بازی نکرد، اما استاکی و مونرو نقش اساسی در ترکیب تیم داشتند.
پیستونز یک بیگ من جوان و فوق العاده با استعداد و با انگیزه به نام آندره درامند در ترکیب دارد که باید دید ون گاندی چه طور از این جوان استفاده خواهد کرد. پیستونز در جریان نقل و انتقالی که سال گذشته با شارلوت انجام داد، در صورتی که در قرعه کشی درفت امسال برنده یکی از انتخاب های اول تا هشتم نشود باید انتخاب خود را به این تیم واگذار کند.
ون گاندی قصد دارد تا دوباره بزرگی را به تیم دیترویت بازگرداند. او امیدوار است که بتواند مانند دوران سابقش در مجیک و یا هیت برای پیستونز نیز مفید واقع شود. برای ون گاندی این یک شروع تازه است، او در سال ۲۰۱۲ و همراه با بازسازی تیم مجیک از سرمربیگری این تیم اخراج شد. در همان سال هاوارد نیز از مجیک به لیکرز منتقل شد.
گورس در ادامه ی صحبت هایش گفت:” استن بیش تر از یک سرمربی عالی است. او یک رهبر فوق العاده است. من واقعا هیجان زده ام که بدانم او چطور می خواهد تا تیم را دوباره شکل دهد و چه کاری در نظر او بهترین خواهد بود. زمانی که من با استن صحبت می کردم او من را متقاعد کرد که می تواند بازیکنان،تیم و مجموعه ی ما را به جایی برساند که به آن افتخار کنیم.”

منبع

kourosh23

کوروش بختیاری هستم و در اراک زندگی می کنم . اخبار و حواشی پیرامون بسکتبال لیگ ان بی ای رو به طور کامل پیگیر هستم . بسکتبال رو هم به طور حرفه ای بازی می کنم ؛

۵ پاسخ

  1. kourosh23 گفت:

    احمد جان برای فردا به نظرت خبر پاول پیرس که گفته بیش تر از ۱ یا ۲ فصل دیگه بازی نمی کنم خوبه برای سایت یا نه ؟
    خواهشا حواب بده ممنون

  2. sajad گفت:

    بچه ها ترکوندید دستتون درد نکنه . . .سایت داره بی رقیب میشه با این همتتون . عاشق همتونم .خیلی ممنونم ازتون

    پال پیرس عشق من و بهترین بازیکن مورد علاقه منه . امیدوارم قبل از بازنشستگیش به بوستون برگرده . دلمون واسه پیرس بوستون تنگ شده

  3. amir گفت:

    خواهشا اخبار سایت رو بیشتر کنید ممنون

  4. Hossein گفت:

    مرسی اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *