نتایج و هایلایت های NBA در پانزدهم می ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های NBA در پانزدهم می 2014

تیم های ایندیانا پیسرز و اکلاهما سیتی تاندر با پیروزی برابر حریفان در مسابقات روز پانزدهم می بسکتبال NBA، جواز حضور در فینال کنفرانس های شرق و غرب را به دست آوردند.
تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز با کسب چهارمین پیروزی برابر واشنگتن ویزاردز، نتیجه سری را به سود خود خاتمه داد و بار دیگر حریف میامی هیت در فینال کنفرانس شرق شد. تیم های ویزاردز و پیسرز امروز به میزبانی واشنگتن به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۹۳ بر ۸۰ به سود ایندیانا پایان یافت. دو تیم در مجموع در این بازی ۴ شوت سه امتیازی موفق داشتند که سهم هر تیم دو شوت بود. دیوید وست از ایندیانا با کسب ۲۹ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، از ارکان اصلی این پیروزی بود. به این ترتیب کار جان وال و هم تیمی هایش در ویزاردز که بهترین عملکرد این تیم در پلی آف در یک دهه اخیر را رقم زدند، پایان یافت. اولین مسابقه فینال کنفرانس شرق، یکشنبه شب در ایندیاناپلیس برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
اکلاهما سیتی تاندر با پیروزی مقابل لس آنجلس کلیپرز در استیپلز سنتر، در مجموع ۴ بر ۲ حریف خود را مغلوب کرد و برای سومین بار در چهار سال اخیر، راهی فینال کنفرانس غرب شد. کوین دورنت از اکلاهما با کسب ۳۹ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، ستاره این دیدار بود. این بازیکن در این مسابقه ۵ شوت از ۸ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. تلاش های کریس پاول که منجر به کسب ۲۵ امتیاز، ۷ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل توسط این بازیکن شد نیز نتوانست مانع از حذف کلیپرز شود. سرج ایباکا از تاندر در کوارتر سوم این دیدار از ناحیه ساق پا مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد. اولین مسابقه فینال کنفرانس غرب، دوشنبه شب در سن آنتونیو برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. Erfan گفت:

    چه بازی هایی بشه این بازی ها
    میامی – ایندیانا
    سن آنتونیو – اوکلاهما
    به به به 😀

  2. parsa گفت:

    میامی ایندیانا رو مثه اب خوردن حذف میکنه

  3. رضا گفت:

    مرسی اکلاهاما

  4. شقایق گفت:

    just kd 35

  5. شقایق گفت:

    terrence ross

  6. امیر حسین گفت:

    هر دو بازی غیر قابل پیش بینی هست
    ولی من فکر میکنم اکلاهما برای رسیدن به فینال ان بی ای شانسش بیشتره!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *