نتایج و هایلایت های مرحله حذفی ان‌بی‌ای در ۱۴ می ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های مرحله حذفی ان‌بی‌ای در 14 می 2014

مسابقات مرحله حذفی ان‌بی‌ای در ۱۴ می ۲۰۱۴ پیگیری شد و تیم های میامی و سن آنتونیو با برتری مقابل حریفان، جواز حضور در فینال کنفرانس های شرق و غرب را به دست آوردند.
تیم بسکتبال میامی هیت با پیروزی مقابل بروکلین نتز، در مجموع ۴ بر ۱ حریف خود را مغلوب کرد و برای چهارمین سال پیاپی راهی فینال کنفرانس شرق شد. دو تیم امروز در امریکن ایرلاینز آرنا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۹۶ بر ۹۴ به سود هیت پایان یافت. در ۴ دقیقه و ۴۹ ثانیه مانده به پایان مسابقه نتیجه ۹۱ بر ۸۳ به سود نتز بود، اما بازیکنان هیت با یک ران ۱۲-۰ فاصله امتیازی را از بین بردند و از حریف پیش افتادند. ری آلن از هیت با به ثمر رساندن یک سه امتیازی کلیدی در ۳۲ ثانیه مانده به پایان بازی، به تیمش برای این پیروزی کمک کرد. لبرون جیمز در این مسابقه ۲۹ امتیاز، ۹ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به ثبت رساند. امتیاز آورترین بازیکن نتز در این دیدار جو جانسون بود که توانست ۳۴ امتیاز کسب کند. این بازیکن ۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
سن آنتونیو اسپرز در خانه با نتیجه ۱۰۴ بر ۸۲، پورتلند تریل بلیزرس را از پیش رو برداشت. کوای لئونارد از اسپرز در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی ثبت کرد. تونی پارکر از اسپرز در نیمه اول این مسابقه به دلیل گرفتگی همسترینگ پای چپ، زمین مسابقه را ترک کرد. مو ویلیامز از پورتلند نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه ران، برای سومین بازی متوالی نتوانست برای تیمش به میدان رود. اسپرز با کسب این برد، در این سری با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی دست یافت و در فینال کنفرانس غرب باید با برنده تیم های تاندر و کلیپرز رو به رو شود. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. ehsan گفت:

    میامی باز هم جلوتر از همه رفت بالا،منتظر قهرمانیش هستیم…………………..

  2. mlbj گفت:

    ایول میامی ایول شاه لبرون

  3. SHaHRooZ گفت:

    خاک تو سر جانسون. آخر بازی رو بد جوری خراب کرد.
    میامی همیشه شانس میاره.

  4. Hossein گفت:

    به امید حذف میامی توسط جرج

  5. mlbj گفت:

    ایندیانا افت کرده نمیتونه میامی رو ببره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *