نتایج و هایلایت های مرحله حذفی NBA در ششم می ۲۰۱۴

وسلی متیوز - تیم دانکن

مسابقات مرحله حذفی NBA در ششم می ۲۰۱۴ با پیروزی تیم های میامی و سن آنتونیو همراه بود.
تیم بسکتبال میامی هیت در اولین مسابقه خود در مرحله دوم پلی آف به پیروزی رسید. این تیم امروز در خانه پذیرای بروکلین نتز بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۷ بر ۸۶، حریف خود را مغلوب کند. هیت در حالی در این بازی به برتری دست یافت که هر ۴ مسابقه فصل عادی را به حریف خود واگذار کرده بود. لبرون جیمز از هیت در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. جو جانسون و درون ویلیامز نیز هر کدام ۱۷ امتیاز برای نتز کسب کردند. کریس اندرسون از هیت در کوارتر سوم این مسابقه به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو زمین مسابقه را ترک کرد. طبق اعلام تیم میامی هیت وضعیت این بازیکن برای حضور در مسابقات به صورت روز به روز بررسی خواهد شد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
سن آنتونیو اسپرز با بازی خوب تونی پارکر، راند دوم پلی آف را با برد آغاز کرد. این تیم امروز در AT&T Center میزبان پورتلند تریل بلیزرس بود و توانست با نتیجه ۱۱۶ بر ۹۲، حریف خود را از پیش رو بردارد. تونی پارکر با کسب ۳۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه بود. این بازیکن ۳ ریباند و ۹ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. تلاش های لامارکوس آلدریج نیز برای جلوگیری از شکست تیمش بی نتیجه بود. آلدریج در این دیدار ۳۲ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به ثبت رساند. پس از آنکه اسپرز و بلیزرس در فینال سال ۱۹۹۹ با هم روبرو شدند، این اولین بار است که دو تیم در مرحله پلی آف رقابت ها برابر هم قرار می گیرند. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    ایول میامی به امید سومین قهرمانی متوالی

  2. نیما گفت:

    فقط کوین دورانت و اوکلاهما

  3. مرتضی گفت:

    سلام میشه دانلود مسابقاتو با کیقیت ۳gp بزارید؟

  4. nima گفت:

    فقط لبرون….امسال میامی قهرمانه……

  5. mahdi گفت:

    به امید قهرمانی کلیپرز و MVP PLYOFF بلیک گریفین یا کریس پاول CP3

  6. amir گفت:

    My NIGGA James james james

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *