نتایج و هایلایت های مرحله حذفی NBA در دوازدهم می ۲۰۱۴

لبرون جیمز

پیروزی میامی هیت و شکست سن آنتونیو اسپرز، نتایجی بود که در دو مسابقه مرحله حذفی NBA در دوازدهم می ۲۰۱۴ به دست آمد.
تیم میامی هیت با درخشش لبرون جیمز، مسابقه چهارم برابر بروکلین نتز را به سود خود خاتمه داد تا در مجموع ۳ بر ۱ از حریف پیش بیافتد. بروکلین نتز امروز در بارکلیز سنتر میزبان میامی هیت بود و با نتیجه ۹۶ بر ۱۰۲ مغلوب حریف شد. لبرون جیمز در این مسابقه ۴۹ امتیاز به دست آورد و بیشترین امتیاز مرحله پلی آف دوران حرفه ای خود را تکرار کرد. علاوه بر آن با شکستن رکورد ۴۶ امتیازی دوین وید، رکورد بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک بازیکن میامی در مرحله پلی آف را نیز به دست آورد. این بازیکن در این مسابقه ۱۶ شوت از ۲۴ اقدام خود را وارد سبد کرد. جیمز همچنین ۶ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی ثبت کرد. لبران در ۱٫۱ ثانیه مانده به پایان مسابقه با از دست دادن دومین پرتاب پنالتی خود، فرصت ۵۰ امتیازی شدن را از دست داد. بازیکنان بروکلین نتز برخلاف بازی گذشته در این دیدار در شوت های سه امتیازی موفق نبودند و تنها ۵ شوت از ۲۲ اقدام خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
پورتلند تریل بلیزرس سرانجام یک پیروزی برابر سن آنتونیو اسپرز کسب کرد تا نتیجه سری به ۳ بر ۱ به سود اسپرز تغییر کند. پورتلند امروز در خانه پذیرای اسپرز بود و توانست حریف خود را با نتیجه ۱۰۳ بر ۹۲، مغلوب کند. دیمین لیلارد با کسب ۲۵ امتیاز، عنوان امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه را به خود اختصاص داد. نیکولاس باتوم از پورتلند نیز ۱۴ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۸ پاس منجر به گل به دست آورد و تنها به ۲ اسیست دیگر برای تریپل دابل نیاز داشت. بازیکنان اسپرز در این دیدار ۱۸ بار اقدام به شوت سه امتیازی کردند که در ۳ مورد موفق بودند. بازی بعدی دو تیم چهارشنبه شب در سن آنتونیو برگزار خواهد شد؛ جایی که پاپویچ و بازیکنانش فرصت دارند تا با کسب چهارمین پیروزی برابر تریل بلیزرس، برای سومین فصل متوالی راهی فینال کنفرانس غرب شوند. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۶ پاسخ

  1. SHaHRooZ گفت:

    احمدآقا. چرا صفحه شاپ تی شرت باز نمیشه؟ قیمت این تی شرت چنده؟

    • admin گفت:

      مشکلی پیش اومده بود که حل شد. الان روش کلیک کنید می تونید مشخصات تی شرت رو ببینید.

  2. شیرکو گفت:

    اه باز میامی بُرد :(((((

  3. mlbj گفت:

    این است لبرون جیمز بهترین بسکتبالیست nba

  4. شقایق گفت:

    میامی سوراخه

  5. mahdi گفت:

    دمت گرم شقایق
    بهترین بازیکن تو این فصل دورانت و بهترین بازیکن تو کل تاریخ جردن
    بهد چیطور جیمز بهترین بسکتبالیستNBA شده؟

  6. mahdi گفت:

    بهد همون بعد(اشتباه تایپی شد ((: )

  7. hidden گفت:

    جردن بهترین.لبران بهترین.کوبی بهترین.
    این لیست جای بیشتری نداره برای بازیکنای اضافی.

  8. شقغخ گفت:

    پورتلند تو این بازی سیستم دفاعیشو عوض کرد و تونست پارکر رو خوب دفاع کنه…
    اگه بتونه نو بتزی های بعدی هم پارکر رو خوب دفاع کنه میتونه بیاد فینال غرب!

  9. amir گفت:

    نظاره گر بازیه TB و SAS بودم چیزی که توجه منو جلب کرد دفاع بسیار خوب از جانب دیمن لیلارد بود بازیکن ستودنیست …چیزی که افسوسشو میخورم نبود دریک ۱ رز در رقابتها بود واقعا متاسفم

  10. parsa گفت:

    لبرون بهترینه

  11. amir گفت:

    سلام به مدیر محترم سایت جا داره یک گلگی نسبت سایتتون کنم من دیشب بازی اسپرز و بلیزر رو تماشا کردم واسه همین قادر به دیدن بازی میامی با نتز نشدم…….از سایت کم نقص شما دی ال کردم کل بازی لگ داره اگر چارهای برای این لگ بازی دارید راهنمایی کنید …در ضمن من اولین باره که از سایتتون بازی دی ال کردم فکر میکردم سایتتون خیلی حرفه هی تر از این حرفاست

    • admin گفت:

      دوست عزیز با پلیرهای مختلف مثل km player، vlc player، powerDVD و … ویدئوها رو پخش کنید، ممکنه مشکلتون حل بشه. (powerDVD معمولا ویدئوها رو بهتر پخش میکنه.)
      قبلا هم چند بار اشاره کردم که بازی ها توسط کاربران خارجی ریپ میشه و من فقط مستقیمشون می کنم. تا جایی هم که ممکن باشه سعی می کنم ویدئوهایی که توسط ریپ کننده های معروف تر ریپ میشه رو برای دانلود قرار بدم.
      اما به هر حال گاهی اوقات این مشکل وجود داره.

  12. امین گفت:

    Just King James

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *