ممکن است لبران جیمز فصل آینده NBA را تحریم کند

ممکن است لبران جیمز فصل آینده NBA را تحریم کند

راجر میسون جونیور؛ شوتینگ گارد سابق تیم بسکتبال میامی هیت اعلام کرد که لبران جیمز، در صورتی که دانلد استرلینگ (مالک کلیپرز) برای فصل آینده در قدرت باقی بماند، احتمالا لیگ را تحریم خواهد کرد و در هیچ یک از مسابقات آن بازی نمی کند.
میسون جونیور از بیست و ششم ماه ژانویه در لیگ ان بی ای به میدان نرفته است و از ۱۸ فوریه نیز در ترکیب تیم هیت جایی نداشته است ( او در نهایت در ۲۰ فوریه، برای صرفه جویی مالی به ساکرامنتو کینگز منتقل شد). اما دو روز بعد تیم ساکرامنتو او را بازیکن آزاد اعلام کرد. اگر چه او در زمین بسکتبال توفیق چندانی نداشته است اما در بیرون از آن، مسئولیت های مهمی بر عهده دارد. نمونه ی آن حضور میسون جونیور در NBPA (اتحادیه بازیکنان ان بی ای) به عنوان نایب رئیس است. همچنین او از دوستان نزدیک جیمز جونز و لبران جیمز می باشد. میسون جونیور اخیرا در یک مصاحبه اعلام کرد که تصور نمی کند در صورت ابقای استرلینگ در سمت خود، لبران جیمز در فصل آینده بازی کند.
اخیرا صحبت هایی در مورد بخشش دانلد استرلینگ در بین رسانه ها پخش شده است. همچنین خود استرلینگ از مردم عذرخواهی کرده است و از مسئولین لیگ ان بی ای تقاضا کرده است تا این اشتباه بزرگش (اظهارات نژادپرستانه) را ببخشند. علاوه بر این همسر او؛ شلی استرلینگ نیز به دنبال این است تا در صورت عدم بخشش لیگ ان بی ای در قبال شوهرش، خود شخصا کلیپرز را مجددا خریداری کرده و به خانواده خود بر گرداند.
لبران جیمز قبل از این نیز به اتحادیه بازیکنان لیگ ان بی ای (NBPA) و به رسانه ها اعلام کرده بود که نه استرلینگ و نه همسرش دیگر جایی در این لیگ ندارند. همچنین جیمز بعد از شنیدن جریمه ی سنگین آدام سیلور برای استرلینگ خوشحال بوده و این امر را کاملا عادلانه دانست. استرلینگ ۲٫۵ میلیون دلار جریمه نقدی شد و همچنین مادام العمر از حضور در فعالیت در NBA محروم گشت.
میسون در دیدار با رسانه ها گفت:”اگر استرلینگ بخشیده شود… من چشم اندازی مثبتی برای فصل آینده نمی بینم. من در رختکن با لبران صحبت کردم، ما کمیته های مختلفی در اتحادیه بازیکنان داریم، رهبران تیم ها و همه و همه از این می گویند که اگر این مرد در سمت خود ابقا شود، بازی نخواهیم کرد.”
میسون جونیور به این سوال که آیا لبران جیمز در صورت باقی ماندن دانلد استرلینگ در سمتش، در فصل آینده بازی نخواهد کرد، این گونه پاسخ داد:”من سه یا چهار روز پیش تو رختکن میامی بودم. من و لبران در مورد این موضوع صحبت کردیم و او به من گفت در صورتی که استرلینگ یه مالک باشگاه باقی بمونه دیگه بازی نخواهد کرد.”
از میسون درمورد شلی استرلینگ (همسر دانلد استرلینگ) نیز سوال شد که او گفت:”هیچ یک از این خانواده نباید دیگر مالک کلیپرز باشند.”

منبع

kourosh23

کوروش بختیاری هستم و در اراک زندگی می کنم . اخبار و حواشی پیرامون بسکتبال لیگ ان بی ای رو به طور کامل پیگیر هستم . بسکتبال رو هم به طور حرفه ای بازی می کنم ؛

۳ پاسخ

  1. sajad گفت:

    ممنون از فعالیت چشمگیر شما

  2. كوروش گفت:

    ممنون از احمد عزیز که منتشر کرد احمد جان خوب بود ؟! در ضمن بیزحمت از پایین خط ۴ نوشته جونیو اصلاحش کن به جونیور

  3. آذرخش گفت:

    wow!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *