استیو کر سرمربیگری گلدن استیت واریورز را به عهده گرفت

استیو کر سرمربیگری گلدن استیت واریورز را به عهده گرفت

استیو کر با رد پیشنهاد فیل جکسون و نیویورک نیکس، پیشنهاد ۲۵ میلیون دلاری پنج ساله برای سرمربیگری گلدن استیت واریورز را پذیرفت.
کر در این مورد گفت:”من فقط احساس کردم از جنبه های مختلف، این تصمیم درستیه. گلدن استیت یه تیم جوون خوب داره و این موقعیت ایده آلیه. دخترم به کالیفرنیا میره و والیبال بازی می کنه. پسر بزرگم تو یه کالج تو سن دیگو درس میخونه و پسر کوچیکم به دبیرستان میره. اونها پروازهای کوتاهی [برای بودن در کنار هم] انجام خواهند داد.”
کر پیش از این در حال گفتگو با تیم نیکس برای پذیرفتن عنوان سرمربیگیری این تیم بود.
منابع نزدیک به مذاکرات، به ESPN گزارش داده اند که تیم نیکس علاقمند بوده است که یک قرارداد ۴ ساله به مبلغ ۲۰ میلیون دلار و مزایای اضافی با کر امضا کند.
تعدادی از منابع نیز گفته اند که کر در تمام مدت سرمربیگری در واریورز را به سرمربیگری در نیکس ترجیح می داده، اما به دلیل رابطه نزدیکش با فیل جکسون، تصمیم گیری برایش سخت بوده است.
کر علاوه بر قهرمانی هایش (به عنوان بازیکن) با شیکاگو تحت هدایت فیل جکسون، دو بار نیز به همراه سن انتونیو و گرگ پاپویچ قهرمان NBA شده است، اما هیچ تجربه مربیگری ندارد. او سه فصل را نیز در فینیکس سانز به عنوان مدیر کل گذرانده است.
یک منبع آگاه به ESPN نیویورک گفت تیم گلدن استیت واریورز با اشاره سرنوشت مربیانی چون مایک دی انتونی و لری براون که مدت کوتاهی در نیکس سرمربیگری کردند، بر موضوع ثبات شغلی تاکید کرده است. به گفته یک منبع این موضوع نیز در تصمیم کر تاثیر گذار بوده است.
استیو کر تیمی را در اختیار خواهد داشت که در صدر لیست بازیکنان آن، استفن کری دیده می شود. این مربی جایگزین مارک جکسون شده است که پس از شکست واریورز مقابل کلیپرز در راند اول پلی آف، به دلیل مشکلاتش با کادر مدیریتی این تیم اخراج شد.
تیم نیویورک نیکس حالا باید جستجوهای خود برای پیدا کردن جایگزین مایک وودسن را از سر گیرد. به گفته منابع نزدیک به این موقعیت، درک فیشر؛ گارد فعلی اکلاهما سیتی تاندر و کرت رمبیس؛ کمک مربی تیم لیکرز که هر دو رابطه نزدیکی با فیل جکسون دارند، گزینه های احتمالی این تیم خواهند بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. kourosh23 گفت:

    احمد جان خبر مال من کامل بوده نمیزاری ؟

  2. كوروش گفت:

    احمد جان مال من رو بزار خواهشا

  3. Hossein گفت:

    مگه درک فیشر قصد خداحافظی داره؟!!!!

  4. احسان گفت:

    به عنوان مربی یه مقدار بهش اطمینان ندارم.
    امیدوارم بتونه گلدن استیت رو رو به جلو پیش ببره.
    به امید قهرمانیــــ (:

    دستتونم درد نکنه سایت خیلی خوبی دارید (:
    تو توییترتون نتیجه بازی ها رو هم بزارید دیگه عالی میشه(تو خود توییتر نه به صورت لینک (:

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *