انتقال ارون افلالو به پرتلند تریل بلیزرس

انتقال ارون افلالو به پرتلند تریل بلیزرس

به گفته منابع به ESPN.com، تیم پرتلند تریل بلیزرس در انتقالی که پنج بازیکن را شامل می شود، ارون افلالو از دنور ناگتز را به خدمت گرفت.
در جریان این انتقال بلیزرس، تامس رابینسون، ویل بارتون، ویکتور کلور و یک انتخاب حفاظت شده راند اول درفت ۲۰۱۶ خود را به ناگتز خواهد فرستاد و در ازای این بازیکنان، ارون افلالو و آلونزو جی را به دست خواهد آورد.
پرتلند تریل بلیزرس که به دنبال تقویت نیمکت خود است، افلالو که شوتزنی باتجربه است را به خدمت می گیرد. البته این بازیکن پس از انتقال به ناگتز در تابستان گذشته، کمی ناامید کننده ظاهر شده است. او میانگین ۱۴٫۵ امتیاز را در این فصل به ثبت رسانده است اما بدترین سال دوران بازی خود از نظر درصد شوت های موفق را سپری کرده است. افلالو می تواند تابستان امسال بازیکن آزاد شود.
هدف ناگتز از انجام این معامله به دست آوردن یک انتخاب راند اول درفت بود. آنها در معامله ای که طی آن تیموفی مازگوو به کلیولند منتقل شد، ۲ انتخاب راند اول درفت به دست آوردند.
بارتون، کلور و رابینسون، هر سه بازیکنان ذخیره هستند و پس از این فصل، بازیکن آزاد محدود خواهند شد.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. سینا میلواکی گفت:

    مگه الونزو گی نرفت فیلادلفیا؟ پس چرا نوشتی بلیزرس؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *