انتقال جرت جک به بروکلین نتز

انتقال جرت جک به بروکلین نتز

تیم کلیولند کاوالیرز روز پنجشنبه در یک معامله سه تیمه، جرت جک را به بروکلین نتز منتقل خواهد کرد تا منابع مالی لازم برای ارائه یک پیشنهاد با حداکثر مبلغ به لبران جیمز را تامین کند.
به گفته منابع به ESPN.com طبق این توافق قراردادهای جرت جک و سرگی کاراسِو از کلیولند به نتز منتقل خواهد شد و بوستون سلتیکس نیز مارکوس تورنتون از بروکلین نتز و تایلر زلر و یک انتخاب راند اول درفت آینده از کلیولند را دریافت می کند.
به منظور کامل شدن این انتقال کلیولند باید حداقل یک انتخاب راند دوم درفت یکی از تیم های نتز یا سلتیکس را به دست آورد. انجام این نقل و انتقالات، انعطاف پذیری مالی کاوالیرز را به شدت افزایش می دهد؛ چراکه بار مالی قراردادهای جک، زلر و کاراسِو از دوش این تیم برداشته خواهد شد.
در ضمن Chris Broussard از ESPN گزارش داده است که کاوالیرز علاوه بر لبران جیمز، به دنبال جذب گارد آزاد میامی هیت، ری الن نیز هست تا لبران جیمز را برای بازگشت به کلیولند بیشتر ترغیب کند. به گفته منابع ری الن که پس از شکست میامی هیت مقابل سن آنتونیو اسپرز در فینال ۲۰۱۴ در یک تصمیم لحظه ای اعلام کرده بود به بازنشستگی فکر می کند، به شدت علاقه‌مند است تا یک فصل دیگر در NBA بازی کند.
تیم کلیولند با انجام این انتقال ۹٫۵ میلیون دلار به مبلغ حقوق های قابل پرداخت خود اضافه می کند که مبلغ دستمزدهای قابل پرداخت توسط این تیم را به ۲۱٫۷ میلیون دلار افزایش می دهد.
به گفته منابع لبران جیمز امشب در لاس وگاس با پت رایلی، ریئس باشگاه میامی هیت، دیدار خواهد کرد. ملاقاتی که انتظار می رود اریک اسپولسترا، میکی آریسون و دوین وید نیز در آن حاضر باشند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۳ پاسخ

  1. pierce گفت:

    یه پیک راند اول دیگه برای سلتیکس . . فعلا که خوب پیشرفتیم و منتظر نتیجه ش حداقل تا سه سال دیگه بود

  2. علی گفت:

    داداش هر چیزی یه حد و حسابی داره دیگه من خودم بوستونیه تیرم این همه پیک درفت بدرد نمیخوره. الان اولینیک و سالینجرو و بردلی و اسمارت درفت شدن چقدر میخواد بوستون درفت بگیره. ؟؟؟؟؟راندو ستاره شد ولی کنار مهره های درشت و کلیدی مثل آلن و گارنت. سلتیکس باید ستاره بگیره باید هیوارد رو میگیرفت نباید دست رو دست میذاشت الان باید همفریس رو رد کنه لاو رو هرجور شده بگیره. هیوارد رفت هورنتس. یا مثلا جرالد والاس هیچوقت نمیتونست بیگ من باشه همشم مصدومه کلیم دستمزدشه دانی اینچه زیاد جالب کار نمیکنه

    • pierce گفت:

      به نظر من این روند جلو رفتن سلتیکس میتونه تیم با ثبات تر و موفقیت های طولانی تری داشته باشه . تا یک دوره کوتاه ۳ ساله. . . و البته برای این تیم باید صبر کرد و نتایج خوب این تیم رو دید . . هامپ که نمیمونه و والاس هم صددرصد دک میشه .

      توی پست ۱: روندو اسمارت بیلس
      پست ۲ : بردلی و ثورنتون که میتونن مکمل عالی باشند
      پست ۳: گرین یانگ و اگه بمونه کریس جانسون
      پست ۴: سولینجر و بس
      پست ۵ : زلر و اولینیک
      این تیم تیم حتی پلی افس رفتن هم شاید نباشه ولی به آینده این تیم میشه امیدوار بود.
      گرفتن بازیکنهای خوب هیچ تضمینی برای قهرمان شدن نیست. کاری که نیکس کرد و نتیجه نگرفت شاید هم راکتس هم مثل نیکس همین بلا سرش بیاد .
      ولی اسپرز با پیک های خوبش خودش رو به این حد رسوند و همین بولز هم پیک های خوبش باعث شد همچین تیم سرحالی بار بیاد البته با برگشتن رز. .
      پلیکانز هم همین نقشه رو کشیده برای چند سال اینده

      • KG گفت:

        پسر خیلی حال کردم.پیک پشت پیک.ثورنتون هم که خوبه.واسه پست شوتینگ رقابت بهتر میشه.زلر هم بدک نیس.منم موافقم همینجوری بریم جلو بهتره تا اینکه ستاره بگیریم ولی یدونه بگیریم بد نی.پیک واسه ۲۰۱۵ گرفته؟

        • علی گفت:

          ۲۰۱۵ الان دو تا داره یکی واسه کلیپرزه سر داک ریورز
          یکی واسه فیلادلفیاست که پارسال از میامی گرفته سر کرافورد و جوئل آنتونی و گلدن
          سلتیکس تا ۲۰۱۸ پیک درفت اول داره
          بازیکن بزرگ و لیدر واسه تیم لازمه من احتمال میدم با این امتیاز پیک درفت ها بوستون یک معامله خوب بکنه

          • KG گفت:

            پیک کلیپرز unprotectedه.راند ۲ هیتم که بدرد نمیخوره.اگه فیلا نره پلی آفس ۲ فصله دیگه پیکمون راند ۲ میشه

      • pierce گفت:

        ثاندر هم با پیک درفت های خودش به اینجا رسیده

  3. KB24 گفت:

    سلام
    آقا احمد
    کارملو ترغیب داره کجا بره?!
    لبرون هم اگه بره کاوالیرز همه معادلات به هم میریزه
    کوبی هم که مصدومیت ش برطرف شده و داره برا سال دیگه حسابی تمرین میکنه
    ولی در صورتی که لیکرز پست ۵ نداره و کارملو (پست ۳)رو میخواد بگیره!!!
    امسال نقل و انتقالات عالیه!!?

    • admin گفت:

      بعضی از منابع خبر از این میدن که کارملو منتظر تصمیم لبران جیمز هست تا بعد از اون تصمیمش رو بگیره. یه عده ای هم میگن کارملو تو نیکس می مونه. اما این بازیکن هنوز تصمیم نهاییش رو نگرفته.

  4. KB24 گفت:

    در ضمن آندره باینوم فکر کنم شنیدم میخواد بره لیکرز

  5. L.A گفت:

    احمد آندره باینوم شنیدم میخواد بره لیکرز
    درسته

  6. Ye pesar E khob گفت:

    KB24 درست میگه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *