انتقال ایزیاه تامس به سلتیکس و تیشان پرینس به پیستونز

انتقال ایزیاه تامس به سلتیکس و تیشان پرینس به پیستونز

تیم بوستون سلتیکس ایزیاه تامس از فینیکس سانز را جذب کرد و فروارد خود، تیشان پرینس را به دیترویت پیستونز منتقل کرد.
بوستون در ازای تامس، مارکوس تورنتون و انتخاب راند اول درفت ۲۰۱۶ تیم کلیولند را به سانز فرستاد.
تیشان پرینس در ازای یوناس جربکو و لوئیجی داتومه به دیترویت پیستونز منتقل شد؛ تیمی که پرینس بیشتر دوران حرفه ای خود را در آن گذرانده است.
دنی اینج، ریاست باشگاه سلتیکس در تابستان گذشته و پیش از آنکه تامس به سانز بپیوندد، تمایل داشت او را جذب کند.
ایزیاه تامس تابستان گذشته قراردادی چهارساله با مبلغ ۲۷ میلیون دلار با سانز امضا کرد. طبق قرارداد، دستمزد این بازیکن هر فصل کمتر خواهد شد.
با جذب تامس، سلتیکس یک گارد ریزنقش به ترکیب خود اضافه کرده است که بلافاصله به بهترین نفوذ کننده آنها تبدیل خواهد شد. او می تواند با دریبل های خود فضاسازی کند و در امتیاز آوری نیز بازیکن قابل اتکایی است.
بوستون که از تیم هشتم کنفرانس شرق ۱٫۵ بازی کمتر دارد، رقابت پذیری خود با دو تیم دیگر این کنفرانس که پست گارد راس خود را بهبود داده اند (میامی هیت و دیترویت پیستونز) را افزایش داده است.
پس از جذب تامس، مفید بودن معامله بزرگ بوستون با بروکلین نتز در سال ۲۰۱۳ بیشتر روشن شد. بوستون در جریان معامله تامس و تایلر زلر، از ترید اکسپشن ۱۲٫۹ میلیون دلاری که از معامله پاول پیرس ایجاد کرده بود استفاده کرد. این تیم با انتخاب های درفتی که از معامله سال ۲۰۱۳ به دست آورد، تابستان گذشته جیمز یانگ را از درفت جذب کرد و دو انتخاب راند اول درفت در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ نیز در اختیار دارد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. سینا میلواکی گفت:

    یعنی کادر مدیریتی بوستون رو هیچ کدوم از تیمها ندارن.خیییلی درست و با برنامه بازیکن میگیرن.تو برنامه ۳یالشون ایزیاه توماس عالی میشه.بنظرمن این بهترین ترید دیشب بود

  2. mlbj گفت:

    عجب خریدی کرد بوستون

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *