رجی جکسون به دیترویت پیستونز منتقل شد

رجی جکسون به دیترویت پیستونز منتقل شد

تیم اکلاهما سیتی تاندر در معامله ای که سه تیم در آن شرکت داشتند، رجی جکسون را به دیترویت پیستونر منتقل کرد.
در جریان این معامله اکلاهما سیتی تاندر، انس کانتر از یوتا جاز را به دست آورد. دیترویت پیستونز گارد خود دی‌جی آگوستین، فرواردش کایل سینگلر و یک انتخاب راندو دوم درفت ۲۰۱۹ را به تاندر و یک انتخاب راند دوم درفت ۲۰۱۷ را به یوتا جاز منتقل کرد. تیم تاندر سنتر خود کندریک پرکینز، بازیکن پست فروارد گرنت جرت، بازیکن درفت شده تیبر پرایس و یک انتخاب حفاظت شده راند اول درفت ۲۰۱۷ را به یوتا داد. تاندر همچنین استیو نواک از یوتا جاز را به دست آورد.
به گفته منابع پرکینز احتمالا از ترکیب یوتا کنار گذاشته می شود. در صورت وقوع این اتفاق، لس آنجلس کلیپرز و کلیولند کاوالیرز، تیم هایی هستند که برای جذب او تلاش می کنند.
رجی جکسون تمایل داشت تا به عنوان بازیکن شروع کننده در زمین حاضر باشد و با توجه به اینکه نتوانست به این خواسته خود در اکلاهما سیتی برسد، نماینده اش درخواست کرد او به تیم دیگری منتقل شود. جکسون تابستان امسال بازیکن آزاد محدود خواهد شد و به دنبال عقد قراردادی حداکثری یا حداقل با مبلغ نزدیک به حداکثر خواهد بود. این بازیکن در رقابت های این فصل در هر بازی به طور میانگین ۲۸ دقیقه در زمین بوده است و متوسط ۱۲٫۸ امتیاز و ۴٫۳ پاس منجر به گل را به ثبت رسانده است، اما پس از انکه اکلاهما سیتی دیان ویترز را به ترکیبش اضافه کرد، شاهد کاهش دقایق بازی خود بوده است.
انس کانتر ۲۲ ساله در مسابقات این فصل میانگین ۱۳٫۸ امتیاز و ۷٫۸ ریباند را در ۲۷٫۱ دقیقه در هر مسابقه به ثبت رسانده است. دی‌جی آگوستین نیز در بازی های این فصل، در هر مسابقه به طور متوسط ۲۳٫۸ دقیقه در زمین بوده است و میانگین ۱۰٫۶ امتیاز و ۴٫۹ پاس منجر به گل را به دست آورده است. این بازیکن جایگزین نقش جکسون در تاندر خواهد بود و به عنوان ذخیره راسل وستبروک به میدان می رود. سینگلر نیز که ۲۶ ساله است، ۴۰ درصد از شوت های سه امتیازی خود در این فصل را به ثمر رسانده و در ۵۴ بازی فصل، میانگین ۷٫۱ امتیاز را به دست آورده است.
کندریک پرکینز در آخرین سال قرارداد خود قرار دارد که برای آن ۹٫۴ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. این بازیکن در ۵۱ بازی این فصل متوسط ۴ امتیاز و ۵٫۵ ریباند را به دست آورده است.
تیم تاندر در آخرین روز نقل و انتقالات تلاش زیادی انجام داد تا بروک لوپز از بروکلین نتز را به خدمت بگیرد اما به گفته منابع نتوانست این بازیکن را برای ماندن در تاندر در فصل ۲۰۱۵-۱۶ قانع کند و به همین دلیل از جذب او صرفنظر کرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *