انتقال لنس استیفنسن به لس آنجلس کلیپرز

انتقال لنس استیفنسن به لس آنجلس کلیپرز

تیم لس آنجلس کلیپرز دوشنبه شب در جریان انتقالی لنس استیفنسن از شارلوت هورنتز را جذب کرد و در ازای او مت بارنز و اسپنسر هاز را به این تیم فرستاد.
به گفته منابع این انتقال با کمی تغییرات قرار بود فصل گذشته و قبل از پایان فصل نقل و انتقالات انجام شود که به نتیجه نرسیده بود.
استیفنسن تابستان گذشته قراردادی ۳ ساله به مبلغ ۲۷ میلیون دلار با شارلوت امضا کرد که سال آخر این قرارداد به صورت team option است و کلیپرز در صورتی که از عملکرد این بازیکن راضی باشد، می تواند قرارداد او را تا پایان فصل ۲۰۱۶-۱۷ تمدید کند.
کلیپرز چند سالی است تلاش می کند بال های خود را تقویت کند و از آنجا که آنها هم اکنون در مرز سقف دستمزد لیگ قرار دارند، تنها راه تقویت این منطقه، معاوضه بازیکنان با تیم های دیگر است.
استیفنسن ۲۴ ساله در فصل ۲۰۱۴-۱۵ که اولین سال حضورش در هورنتز بود، میانگین ۸٫۲ امتیاز، ۴٫۵ ریباند و ۳٫۲ پاس منجر به گل را در ۶۱ مسابقه ای که در ۲۵ تای آنها شروع کننده بود، به ثبت رساند. تیم کلیپرز باور دارد که این بازیکن می تواند به روزهای اوج خود که در ایندیانا سپری کرد، بازگردد.
این بازیکن در فصل ۲۰۱۳-۱۴ متوسط ۱۳٫۸ امتیاز، ۷٫۲ ریباند و ۴٫۶ پاس منجر به گل را در حالی به ثبت رساند که در ۷۸ بازی شروع کننده بود و به ایندیانا پیسرز کمک کرد ۵۶ پیروزی به دست آورد و راهی فینال کنفرانس شرق شود.
پس از پایان فصل ۲۰۱۳-۱۴، ایندیانا قراردادی ۵ ساله به مبلغ ۴۴ میلیون دلار به استیفنسن پیشنهاد کرد اما این بازیکن که با ۵ تریپل دابل، پیشتاز بازیکنان لیگ در این فاکتور بود، این پیشنهاد را رد کرد و به شارلوت پیوست.
در حالی که تغییر تیم ممکن است به استیفنسن کمک کند تا به روزهای اوج خود بازگردد، هورنتز احتمالا امیدوار است این اتفاق برای هاز نیز به وقوع بپیوندد. هاز تابستان گذشته قراردادی ۴ ساله به مبلغ ۲۳ میلیون دلار با کلیپرز امضا کرد.
هاز در فصل ۲۰۱۴-۱۵ با میانگین ۵٫۸ امتیاز، ۳٫۵ ریباند و ۱٫۲ پاس منجر به گل، بدترین عملکرد خود از سال اول حضورش در لیگ را به نمایش گذاشت. این بازیکن ۲۷ ساله در جریان پلی آف ۲۰۱۵، عمدتا نیمکت نشین بود و در نیمی از ۱۴ بازی کلیپرز در پلی آف اصلا بازی نکرد. او تنها در ۲ مسابقه پلی آف بیش از ۱۰ دقیقه به میدان رفت و این اتفاق نیز در بازی های با اختلاف امتیاز زیاد روی داد.
بارنز ۳۵ ساله نیز فصل آینده آخرین سال از قرارداد خود را سپری خواهد کرد و ۳٫۵ میلیون دلار دریافت می کند. او که در ۷۴ بازی فصل گذشته شروع کننده بود، ۱۰٫۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۱٫۱ پاس منجر به گل ثبت کرد.
خلق و خوی بارنز در زمین و میل شدید او برای درگیری و جریمه شدن، داک ریورز، سرمربی و ریاست امور بسکتبال کلیپرز را نسبت به این بازیکن بی میل کرد. ریورز نزدیک به دو سال بود که به دنبال انتقال بارنز به تیم دیگری بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۳ پاسخ

  1. sina گفت:

    کلا ازش خوشم نمیاد

  2. sina گفت:

    مخصوصا از زمانی که تو سورته لبرون فوت کرد

  3. peyman گفت:

    خوبه خوبه که میاد تو غرب من خوشم میاد از انرژی که میذاره تو زمین بازیکنای حریف و خنک میکنه با فوت کردن
    کلیپرز دیگه پست سه رو میخوتد تعطیل کنه کلا ؟

  4. بازیکن خیلی خوبیه ، من کاری به اخلاقش ندارم
    به نظر من ارزش این trade در فصل جدید به همه اثبات میشه.

    • pacer for ever گفت:

      استیفنسن وقتی تو پیسرز بود عالی بود وقتی رفت هورنتز نابود شد بازیکن خیلی خوبیه امیدوارم دوباره به اوج برگرده اینم یکی دیگه از بازیکناییه که با پیسرز و وگل به اوج رسیده اگه توی تیم دیگه ای بود عمرا این چیزی که الان هست میشد و احتمالا توی کلیپرز پست سه بازی میکنه

  5. cp3viii گفت:

    اه اه cp شانس نداره
    فروارد خوب براش نمی خرن
    امسال باید کوای لونارد رو می خرید کلیپرز
    البته بهترین گارد راس دنیا براش ۱۰ تا اسیست دادن کاری نداره

  6. mlbj گفت:

    در کنار هاردن برام جز منفورهاست.

  7. ahmad گفت:

    کلیپرز عجب سودی کرد

  8. erfan shabani گفت:

    گر چه ازش بدم میاد ولی بازیکن خوبیه

  9. erfan گفت:

    به نظرم باید میرفت راکتس که جمع خوش اخلاقا جمع شه چی میشد راکتس

  10. Km گفت:

    اشتباه محض بود بارنز خیلى بهتره. این تیم کلیپرزر دیگه اصلا قهرمان نمیشه… تازه sf هم ندارند

  11. afshin6 گفت:

    اسپرز هر کاری میکنه که کوای لونارد رو نگه داره…
    خیلی trade خوبی بود و به سود کلیپرز هست چون بازیکن با استعدادیه و خوب ریباند میکنه …
    حالا کلیپرز باید دنبال سنتر بگرده چون دیویس که واقعا سوژه ست و شاید جردن هم بره که من احتمالشو کم میدونم و همچنین بین سنتر های دیگه بهترین گزینه برای کلیپرز همین جردنه چون alley_oop های کریس پاول و گریفین و… و دانک های جردن هم خیلی بدرد تیم(هم از لحاظ امتیاز و هم از لحاظ جو بازی) خیلی به تیم کمک میکنه و همچنین از لحاظ دفاعی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *